Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Od bionauki do biobiznesu w.2
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka ta jest obszernym źródłem wiedzy na temat komercjalizacji technologii i innowacji w dynamicznie rozwijającym się sektorze biotechnologii medycznej. Autor szczegółowo omawia szczegóły rynku badań biotechnologicznych, rozwój leków biologicznych oraz proces tworzenia bioprzedsiębiorstw w Polsce. W jej treści czytelnik znajdzie specjalistyczne informacje dotyczące zakładania start-upów biotechnologicznych, zdobywania finansowania na projekty badawcze oraz wyboru strategii i modeli komercjalizacji naukowych osiągnięć w zakresie biotechnologii medycznej, biofarmacji, diagnostyki genetycznej i biomedycyny.
Publikacja dostarcza również praktycznej wiedzy na temat specyfiki bioprzedsiębiorczości, struktury polskiego sektora biotechnologicznego oraz metod estymacji budżetu na rozwój leków biologicznych. Analizuje też najlepsze źródła finansowania dla bioinnowacji, znaczenie strategii zarządzania własnością intelektualną, sposoby skuteczniejszej komercjalizacji biotechnologicznych odkryć, a także rolę przemysłu farmaceutycznego w biosektorze. Ponadto książka odpowiada na pytania o istnienie boomu biotechnologicznego w Polsce oraz o różnorodne modele komercjalizacji biotechnologii medycznej.
To opracowanie jest adresowane do studentów, naukowców, przedsiębiorców, inwestorów, analityków biznesowych, kierowników projektów oraz wszystkich zainteresowanych technologicznymi i ekonomicznymi aspektami rozwoju biobiznesu w Polsce.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka ta jest obszernym źródłem wiedzy na temat komercjalizacji technologii i innowacji w dynamicznie rozwijającym się sektorze biotechnologii medycznej. Autor szczegółowo omawia szczegóły rynku badań biotechnologicznych, rozwój leków biologicznych oraz proces tworzenia bioprzedsiębiorstw w Polsce. W jej treści czytelnik znajdzie specjalistyczne informacje dotyczące zakładania start-upów biotechnologicznych, zdobywania finansowania na projekty badawcze oraz wyboru strategii i modeli komercjalizacji naukowych osiągnięć w zakresie biotechnologii medycznej, biofarmacji, diagnostyki genetycznej i biomedycyny.
Publikacja dostarcza również praktycznej wiedzy na temat specyfiki bioprzedsiębiorczości, struktury polskiego sektora biotechnologicznego oraz metod estymacji budżetu na rozwój leków biologicznych. Analizuje też najlepsze źródła finansowania dla bioinnowacji, znaczenie strategii zarządzania własnością intelektualną, sposoby skuteczniejszej komercjalizacji biotechnologicznych odkryć, a także rolę przemysłu farmaceutycznego w biosektorze. Ponadto książka odpowiada na pytania o istnienie boomu biotechnologicznego w Polsce oraz o różnorodne modele komercjalizacji biotechnologii medycznej.
To opracowanie jest adresowane do studentów, naukowców, przedsiębiorców, inwestorów, analityków biznesowych, kierowników projektów oraz wszystkich zainteresowanych technologicznymi i ekonomicznymi aspektami rozwoju biobiznesu w Polsce.
