Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Obraz, obiekt, narracja. Doświadczenie wizualne Zofii Rydet
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Autorzy książki przyjmują etymologiczną analizę pojęcia fotografii jako punkt wyjścia dla zrozumienia kulturowego znaczenia twórczości Zofii Rydet. Wskazują na fotografię jako formę przekazu, która zmienia tradycyjne rozumienie tekstu i narracji, jednocześnie wpisując się w szerszy kontekst myślenia obrazowego. Metodologia ta pozwala na ukazanie "Zapisu socjologicznego" jako reinterpretacji tradycyjnych pojęć doświadczenia i rytuału w kontekście fotografii, co jest szczególnie widoczne w jej fotograficznym cyklu. Badacze zastanawiają się nad powodem rosnącej popularności przedstawionych przez Rydet obrazów świata i starają się zrekonstruować jej unikalną fotograficzną poetykę.
W refleksjach tych cykl fotograficzny zostaje ujęty jako pojęcie na styku narratologii i performatywnych praktyk artystycznych. Prace Rydet stają się zarówno źródłem inspiracji, jak i punktem wyjścia do głębszych teoretycznych rozważań o roli fotografii we współczesnej kulturze. Teoretyczna propozycja książki prowadzi do konceptu zwrotu fotograficznego, który doskonale ilustruje twórczość Zofii Rydet. Książka, omawiając wewnętrzną poetykę jej dzieł, łączy ten teoretyczny kontekst z próbą powrotu do korzeni fotografii. Prezentuje, jak cykl fotograficzny staje się kompozycją wartości estetycznych z antropologiczną obserwacją, oferując nową perspektywę na zrozumienie miejsca obrazów w kulturze.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Autorzy książki przyjmują etymologiczną analizę pojęcia fotografii jako punkt wyjścia dla zrozumienia kulturowego znaczenia twórczości Zofii Rydet. Wskazują na fotografię jako formę przekazu, która zmienia tradycyjne rozumienie tekstu i narracji, jednocześnie wpisując się w szerszy kontekst myślenia obrazowego. Metodologia ta pozwala na ukazanie "Zapisu socjologicznego" jako reinterpretacji tradycyjnych pojęć doświadczenia i rytuału w kontekście fotografii, co jest szczególnie widoczne w jej fotograficznym cyklu. Badacze zastanawiają się nad powodem rosnącej popularności przedstawionych przez Rydet obrazów świata i starają się zrekonstruować jej unikalną fotograficzną poetykę.
W refleksjach tych cykl fotograficzny zostaje ujęty jako pojęcie na styku narratologii i performatywnych praktyk artystycznych. Prace Rydet stają się zarówno źródłem inspiracji, jak i punktem wyjścia do głębszych teoretycznych rozważań o roli fotografii we współczesnej kulturze. Teoretyczna propozycja książki prowadzi do konceptu zwrotu fotograficznego, który doskonale ilustruje twórczość Zofii Rydet. Książka, omawiając wewnętrzną poetykę jej dzieł, łączy ten teoretyczny kontekst z próbą powrotu do korzeni fotografii. Prezentuje, jak cykl fotograficzny staje się kompozycją wartości estetycznych z antropologiczną obserwacją, oferując nową perspektywę na zrozumienie miejsca obrazów w kulturze.
