Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Objective-C. Vademecum profesjonalisty
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka ta jest praktycznym przewodnikiem dla twórców aplikacji na systemy iOS i Mac OS X, dostarczającym niezbędnych narzędzi do zrozumienia i wykorzystania języka Objective-C. Autor prowadzi czytelnika przez kluczowe koncepcje, takie jak definiowanie klas, wysyłanie komunikatów do obiektów, praca z typami danych oraz pętle. W ramach treści czytelnik zapozna się z użyciem bibliotek Foundation oraz Cocoa i Cocoa Touch, co otwiera drogę do efektywnego tworzenia zaawansowanych aplikacji.
Wraz z ogromnym zapotrzebowaniem na aplikacje na urządzenia takie jak iPhone, iPad czy iPod Touch, rynek nieustannie poszukuje specjalistów znających się na języku Objective-C. Od wprowadzenia wersji 2.0 przez Apple minęło już sporo czasu, jednak liczba biegłych programistów wciąż jest niewielka. Objective-C, będący prostym w nauce, ale zarazem bardzo potężnym językiem, oferuje ogromne możliwości zawodowe. Jego znajomość przydaje się nie tylko w środowisku Apple, ale również na innych platformach z gcc, takich jak Unix, Linux czy Windows.
Książka skierowana jest do osób początkujących w programowaniu aplikacji, które nie potrzebują uprzedniej znajomości języka C ani innych obiektowych języków. Podzielona na trzy części, oferuje szereg przykładów i ćwiczeń ilustrujących zastosowanie różnych funkcji. Pierwsza część skupia się na podstawach Objective-C 2.0, druga szczegółowo opisuje klasy z biblioteki Foundation, a trzecia omawia kluczowe biblioteki Cocoa i Cocoa Touch. Na zakończenie znajdziemy kurs pisania programów iOS z użyciem iOS SDK i UIKit.
Czytelnik nauczy się procesu tworzenia pierwszej aplikacji w Objective-C, pozna podstawy programowania obiektowego, takie jak klasy, obiekty i metody. Omówione zostaną również typy danych, wyrażenia, pętle, a także zaawansowane pojęcia jak dziedziczenie, polimorfizm, dynamiczne wiązanie i typowanie. Inne ważne tematy to inicjacja obiektów, zarządzanie pamięcią, a także wprowadzenie do środowisk Cocoa i Cocoa Touch. To solidna podstawa do samodzielnego tworzenia funkcjonalnych aplikacji na urządzenia Apple.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka ta jest praktycznym przewodnikiem dla twórców aplikacji na systemy iOS i Mac OS X, dostarczającym niezbędnych narzędzi do zrozumienia i wykorzystania języka Objective-C. Autor prowadzi czytelnika przez kluczowe koncepcje, takie jak definiowanie klas, wysyłanie komunikatów do obiektów, praca z typami danych oraz pętle. W ramach treści czytelnik zapozna się z użyciem bibliotek Foundation oraz Cocoa i Cocoa Touch, co otwiera drogę do efektywnego tworzenia zaawansowanych aplikacji.
Wraz z ogromnym zapotrzebowaniem na aplikacje na urządzenia takie jak iPhone, iPad czy iPod Touch, rynek nieustannie poszukuje specjalistów znających się na języku Objective-C. Od wprowadzenia wersji 2.0 przez Apple minęło już sporo czasu, jednak liczba biegłych programistów wciąż jest niewielka. Objective-C, będący prostym w nauce, ale zarazem bardzo potężnym językiem, oferuje ogromne możliwości zawodowe. Jego znajomość przydaje się nie tylko w środowisku Apple, ale również na innych platformach z gcc, takich jak Unix, Linux czy Windows.
Książka skierowana jest do osób początkujących w programowaniu aplikacji, które nie potrzebują uprzedniej znajomości języka C ani innych obiektowych języków. Podzielona na trzy części, oferuje szereg przykładów i ćwiczeń ilustrujących zastosowanie różnych funkcji. Pierwsza część skupia się na podstawach Objective-C 2.0, druga szczegółowo opisuje klasy z biblioteki Foundation, a trzecia omawia kluczowe biblioteki Cocoa i Cocoa Touch. Na zakończenie znajdziemy kurs pisania programów iOS z użyciem iOS SDK i UIKit.
Czytelnik nauczy się procesu tworzenia pierwszej aplikacji w Objective-C, pozna podstawy programowania obiektowego, takie jak klasy, obiekty i metody. Omówione zostaną również typy danych, wyrażenia, pętle, a także zaawansowane pojęcia jak dziedziczenie, polimorfizm, dynamiczne wiązanie i typowanie. Inne ważne tematy to inicjacja obiektów, zarządzanie pamięcią, a także wprowadzenie do środowisk Cocoa i Cocoa Touch. To solidna podstawa do samodzielnego tworzenia funkcjonalnych aplikacji na urządzenia Apple.
