InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Publikowane w niniejszej książce materiały pochodzą ze spuścizny rękopiśmiennej Wandy Chmielowskiej (1891-1980), która od założenia Śląskiego Konserwatorium r. 1929 do końca swej działalności artystyczno-pedagogicznej w Akademii Muzycznej prowadziła klasę fortepianu. Materiały te, gromadzone już od pierwszych lat działalności w szkolnictwie muzycznym i wzbogacane po przejściu na emeryturę, bynajmniej nie straciły dziś na aktualności poruszanej w nich problematyki kształcenia pianistycznego Przeciwnie - w sytuacji poważnego deficytu polskich prac z zakresu literatury metodycznej dla pedagogów-pianistów okazały się prawdziwym rarytasem, zwłaszcza dla początkujących nauczycieli. Znalazły się wśród nich zarówno rękopisy dwóch obszerniejszych prac, z których pierwsza - Metodyka nauczania gry na fortepianie- jest pionierską polską koncepcją podręcznika dla nauczycieli-pianistów, druga zaś -poświęcona problematyce wykonawczej sonat Beethovena - napisana została dla potrzeb nauczycieli średnich szkół muzycznych Dużą część stanowią teksty lub konspekty wykładów dla nauczycieli gry na fortepianie wygłaszanych podczas kursów metodycznych w różnych miastach kraju. Przeważnie dotyczą one podstawowej problematyki nauczania gry na fortepianie, skierowanej do początkujących nauczycieli. W ostatniej części zamieszczone są przekłady z języków obcych, np. rozmów z Arturem Rubinsteinem oraz relacji wybitnych pedagogów o ich uczniach - wirtuozach tej miary co Van Cliburn lub Emil Gilels.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Publikowane w niniejszej książce materiały pochodzą ze spuścizny rękopiśmiennej Wandy Chmielowskiej (1891-1980), która od założenia Śląskiego Konserwatorium r. 1929 do końca swej działalności artystyczno-pedagogicznej w Akademii Muzycznej prowadziła klasę fortepianu. Materiały te, gromadzone już od pierwszych lat działalności w szkolnictwie muzycznym i wzbogacane po przejściu na emeryturę, bynajmniej nie straciły dziś na aktualności poruszanej w nich problematyki kształcenia pianistycznego Przeciwnie - w sytuacji poważnego deficytu polskich prac z zakresu literatury metodycznej dla pedagogów-pianistów okazały się prawdziwym rarytasem, zwłaszcza dla początkujących nauczycieli. Znalazły się wśród nich zarówno rękopisy dwóch obszerniejszych prac, z których pierwsza - Metodyka nauczania gry na fortepianie- jest pionierską polską koncepcją podręcznika dla nauczycieli-pianistów, druga zaś -poświęcona problematyce wykonawczej sonat Beethovena - napisana została dla potrzeb nauczycieli średnich szkół muzycznych Dużą część stanowią teksty lub konspekty wykładów dla nauczycieli gry na fortepianie wygłaszanych podczas kursów metodycznych w różnych miastach kraju. Przeważnie dotyczą one podstawowej problematyki nauczania gry na fortepianie, skierowanej do początkujących nauczycieli. W ostatniej części zamieszczone są przekłady z języków obcych, np. rozmów z Arturem Rubinsteinem oraz relacji wybitnych pedagogów o ich uczniach - wirtuozach tej miary co Van Cliburn lub Emil Gilels.