InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Dwudziesty wiek przyniósł muzyce brytyjskiej różnorodność, o jakiej wcześniej na Wyspach nikt nie marzył. Po kilku wiekach muzycznej dominacji twórców z kontynentu, kompozytorzy brytyjscy przemówili własnym głosem. Benjamin Britten w operze, Cornelius Cardew w eksperymentach stawiających pytania o granice muzycznego dzieła sztuki, Brian Ferneyhough w wyjątkowo skomplikowanych partyturach, Peter Maxwell Davies w odwołaniach do przeszłości i natury, Thomas Ades w postmodernistycznym żonglowaniu stylami i gatunkami, którym wprowadza muzykę brytyjską w dwudziesty pierwszy wiek. Ale scena brytyjska to również muzyka rozrywkowa, której kolejne wcielenia stanowią odbicie społecznych nastrojów na Wyspach. Na szeroką panoramę zjawisk i postaci, które ukształtowały tamtejszą sceną muzyczną, patrzymy z dwóch perspektyw: wewnętrznej oczami brytyjskich muzykologów i krytyków, wśród których znaleźli się Paul Griffiths, Richard McGregor, Edward Venn, Arnold Whittall i zewnętrznej w tekstach autorów polskich: Doroty Kozińskiej, Michała Libery, Iwony Lindstedt, Jacka Skolimowskiego i Jana Topolskiego. Antologia Nowa muzyka brytyjska pod redakcją Agaty Kwiecińskiej jest przedsięwzięciem wydawniczym Krakowskiego Biura Festiwalowego.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Dwudziesty wiek przyniósł muzyce brytyjskiej różnorodność, o jakiej wcześniej na Wyspach nikt nie marzył. Po kilku wiekach muzycznej dominacji twórców z kontynentu, kompozytorzy brytyjscy przemówili własnym głosem. Benjamin Britten w operze, Cornelius Cardew w eksperymentach stawiających pytania o granice muzycznego dzieła sztuki, Brian Ferneyhough w wyjątkowo skomplikowanych partyturach, Peter Maxwell Davies w odwołaniach do przeszłości i natury, Thomas Ades w postmodernistycznym żonglowaniu stylami i gatunkami, którym wprowadza muzykę brytyjską w dwudziesty pierwszy wiek. Ale scena brytyjska to również muzyka rozrywkowa, której kolejne wcielenia stanowią odbicie społecznych nastrojów na Wyspach. Na szeroką panoramę zjawisk i postaci, które ukształtowały tamtejszą sceną muzyczną, patrzymy z dwóch perspektyw: wewnętrznej oczami brytyjskich muzykologów i krytyków, wśród których znaleźli się Paul Griffiths, Richard McGregor, Edward Venn, Arnold Whittall i zewnętrznej w tekstach autorów polskich: Doroty Kozińskiej, Michała Libery, Iwony Lindstedt, Jacka Skolimowskiego i Jana Topolskiego. Antologia Nowa muzyka brytyjska pod redakcją Agaty Kwiecińskiej jest przedsięwzięciem wydawniczym Krakowskiego Biura Festiwalowego.