Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Nostalgiczna pieśń powrotu. O twórczości Floriana Czarnyszewicza
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Paulina Subocz-Białek i Ireneusz Staroń przedstawiają pisarza znad Berezyny jako autora o współczesnym podejściu, który w swoich dziełach zręcznie łączy elementy różnych gatunków literackich, takich jak epos, sielanka, romans, powieść rozwojowa, przygodowa, historyczna czy awanturniczo-łotrzykowska. Twórca ten porusza się z wprawą między rzeczywistością a fikcją, autobiografią a literaturą piękną, kompozycjami otwartymi i zamkniętymi.
Charakteryzuje się umiejętnością harmonijnego zestawiania różnorodnych stylów języka polskiego, w tym jego regionalnych wariantów, przy jednoczesnym przełamywaniu patosu humorem i wprowadzaniu elementów katastrofizmu w idylliczne opisy. Czarnyszewicz wyróżnia się także nowoczesnym podejściem do literatury, zachowując dystans do jej mitotwórczej mocy.
Analizy zawarte w książce ujawniają fascynującą grę autora z polskim mitem, w której go kwestionuje i potwierdza, buduje i rozmontowuje, tworząc narrację pełną kontrastów i głębi.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Paulina Subocz-Białek i Ireneusz Staroń przedstawiają pisarza znad Berezyny jako autora o współczesnym podejściu, który w swoich dziełach zręcznie łączy elementy różnych gatunków literackich, takich jak epos, sielanka, romans, powieść rozwojowa, przygodowa, historyczna czy awanturniczo-łotrzykowska. Twórca ten porusza się z wprawą między rzeczywistością a fikcją, autobiografią a literaturą piękną, kompozycjami otwartymi i zamkniętymi.
Charakteryzuje się umiejętnością harmonijnego zestawiania różnorodnych stylów języka polskiego, w tym jego regionalnych wariantów, przy jednoczesnym przełamywaniu patosu humorem i wprowadzaniu elementów katastrofizmu w idylliczne opisy. Czarnyszewicz wyróżnia się także nowoczesnym podejściem do literatury, zachowując dystans do jej mitotwórczej mocy.
Analizy zawarte w książce ujawniają fascynującą grę autora z polskim mitem, w której go kwestionuje i potwierdza, buduje i rozmontowuje, tworząc narrację pełną kontrastów i głębi.
