InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Praca składa się z pięciu rozdziałów oraz wstępu, zakończenia, bibliografii, streszczenia, spisu rysunków i tabel, streszczeń w języku polskim i w języku angielskim. We wstępie zawarto uzasadnienie podjętej tematyki, wskazano przedmiot oraz cel badań. Zaprezentowano podstawy źródłowe pracy, metody badań oraz teren badań. W rozdziale pierwszym ukazany został rozwój szkolnictwa niepublicznego w Polsce oraz w Szczecinie w latach 19892014 na tle dokonujących się wówczas przemian ustrojowych, gospodarczych i społecznych. W rozdziale drugim, rozpoczynającym część empiryczną prezentowanej publikacji, omówiono, biorąc pod uwagę różnorodne uwarunkowania, rozwój organizacyjny analizowanych niepublicznych szkół podstawowych w Szczecinie. Z kolei działalność dydaktyczna wskazanych placówek oświatowych stała się przedmiotem rozważań w rozdziale trzecim. Zawarto w nim analizy dotyczące planów nauczania oraz zaprezentowano różnorodność podejmowanych kierunków działalności dydaktycznej. Ukazano wyniki sprawdzianów po szóstej klasie, osiągnięcia dydaktyczne, wewnątrzszkolny system oceniania, działalność pozalekcyjną oraz pracę bibliotek szkolnych. W rozdziale czwartym scharakteryzowano działalność wychowawczą i opiekuńczą niepublicznych szkół podstawowych w Szczecinie w latach 19892014. W ostatnim, piątym rozdziale, zawarto informacje dotyczące współpracy niepublicznych szkół podstawowych w Szczecinie ze środowiskiem lokalnym w wybranym 25-leciu.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Praca składa się z pięciu rozdziałów oraz wstępu, zakończenia, bibliografii, streszczenia, spisu rysunków i tabel, streszczeń w języku polskim i w języku angielskim. We wstępie zawarto uzasadnienie podjętej tematyki, wskazano przedmiot oraz cel badań. Zaprezentowano podstawy źródłowe pracy, metody badań oraz teren badań. W rozdziale pierwszym ukazany został rozwój szkolnictwa niepublicznego w Polsce oraz w Szczecinie w latach 19892014 na tle dokonujących się wówczas przemian ustrojowych, gospodarczych i społecznych. W rozdziale drugim, rozpoczynającym część empiryczną prezentowanej publikacji, omówiono, biorąc pod uwagę różnorodne uwarunkowania, rozwój organizacyjny analizowanych niepublicznych szkół podstawowych w Szczecinie. Z kolei działalność dydaktyczna wskazanych placówek oświatowych stała się przedmiotem rozważań w rozdziale trzecim. Zawarto w nim analizy dotyczące planów nauczania oraz zaprezentowano różnorodność podejmowanych kierunków działalności dydaktycznej. Ukazano wyniki sprawdzianów po szóstej klasie, osiągnięcia dydaktyczne, wewnątrzszkolny system oceniania, działalność pozalekcyjną oraz pracę bibliotek szkolnych. W rozdziale czwartym scharakteryzowano działalność wychowawczą i opiekuńczą niepublicznych szkół podstawowych w Szczecinie w latach 19892014. W ostatnim, piątym rozdziale, zawarto informacje dotyczące współpracy niepublicznych szkół podstawowych w Szczecinie ze środowiskiem lokalnym w wybranym 25-leciu.