Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
[Nie]moc dialogu w edukacji w perspektywie filozoficzno-pedagogicznej. Wybrane konteksty
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Monografia oferuje istotny i aktualny wkład w debatę na temat roli dialogu w systemie edukacyjnym współczesnych szkół, obejmując zarówno podstawowe, jak i wyższe poziomy nauczania. Analizy i badania przedstawione przez autorki kreślą obraz instytucji edukacyjnych, które są często ograniczane przez niemoc, brak dobrej woli i lęki osób z nimi związanych. Książka ta z pewnością zainteresuje osoby zaangażowane w poprawę jakości życia dzieci, młodzieży oraz nauczycieli w dzisiejszych placówkach edukacyjnych. Jak zauważa w swojej recenzji dr hab. Kinga Kuszak, prof. UAM w Poznaniu, monografia stanowi wartościową pozycję dla wszystkich, którym zależy na przyszłości edukacji.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Monografia oferuje istotny i aktualny wkład w debatę na temat roli dialogu w systemie edukacyjnym współczesnych szkół, obejmując zarówno podstawowe, jak i wyższe poziomy nauczania. Analizy i badania przedstawione przez autorki kreślą obraz instytucji edukacyjnych, które są często ograniczane przez niemoc, brak dobrej woli i lęki osób z nimi związanych. Książka ta z pewnością zainteresuje osoby zaangażowane w poprawę jakości życia dzieci, młodzieży oraz nauczycieli w dzisiejszych placówkach edukacyjnych. Jak zauważa w swojej recenzji dr hab. Kinga Kuszak, prof. UAM w Poznaniu, monografia stanowi wartościową pozycję dla wszystkich, którym zależy na przyszłości edukacji.
