Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Negocjacje Jednostka, Organizacja, Kultura
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Ta książka oferuje dwie różne perspektywy dotyczące analizy i zrozumienia procesu negocjacji. Pierwsza z nich traktuje negocjacje jako zestaw umiejętności oraz narzędzi, co obejmuje taktyki, strategie, różne metody manipulacji oraz techniki ich neutralizacji. Z drugiej strony, przyjęcie perspektywy organizacyjnej i kulturowej pozwala na wnikliwe spojrzenie na różnorodność w postrzeganiu racjonalności działań. Umożliwia to dogłębną analizę kulturowych uwarunkowań negocjacji w kontekście zarządzania. Autorzy zwracają uwagę na rolę zaufania, tożsamości i percepcji czasu jako kluczowych elementów wpływających na skuteczność negocjacji, co z kolei może przekładać się na sukces rynkowy firmy.
W książce znalazły się także wyniki badań, które podważają wiele stereotypów dotyczących rozmów biznesowych, dostarczając tym samym cennych wskazówek dla osób zaangażowanych w negocjacje w różnych środowiskach kulturowych. Treści wzbogacono licznymi przykładami z praktyki polskich firm oraz doświadczeniami autorów zdobytymi w ramach działań negocjacyjnych. Publikacja skierowana jest do osób, które pragną zgłębić motywy kierujące ludźmi i organizacjami w procesach negocjacyjnych.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Ta książka oferuje dwie różne perspektywy dotyczące analizy i zrozumienia procesu negocjacji. Pierwsza z nich traktuje negocjacje jako zestaw umiejętności oraz narzędzi, co obejmuje taktyki, strategie, różne metody manipulacji oraz techniki ich neutralizacji. Z drugiej strony, przyjęcie perspektywy organizacyjnej i kulturowej pozwala na wnikliwe spojrzenie na różnorodność w postrzeganiu racjonalności działań. Umożliwia to dogłębną analizę kulturowych uwarunkowań negocjacji w kontekście zarządzania. Autorzy zwracają uwagę na rolę zaufania, tożsamości i percepcji czasu jako kluczowych elementów wpływających na skuteczność negocjacji, co z kolei może przekładać się na sukces rynkowy firmy.
W książce znalazły się także wyniki badań, które podważają wiele stereotypów dotyczących rozmów biznesowych, dostarczając tym samym cennych wskazówek dla osób zaangażowanych w negocjacje w różnych środowiskach kulturowych. Treści wzbogacono licznymi przykładami z praktyki polskich firm oraz doświadczeniami autorów zdobytymi w ramach działań negocjacyjnych. Publikacja skierowana jest do osób, które pragną zgłębić motywy kierujące ludźmi i organizacjami w procesach negocjacyjnych.
