Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Nauczyciel przedmiotów zawodowych w Polsce i ...
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Autorka w swojej książce zajmuje się kluczowymi i współczesnymi zagadnieniami związanymi z kształceniem zawodowym, skupiając się na roli nauczyciela przedmiotów zawodowych. Czerpiąc z opinii studentów z Polski i Portugalii, autorstwo nie tylko dostarcza wartościowych danych, ale także inspiruje do opracowania konkretnych zaleceń dla praktyki edukacyjnej i doskonalenia zawodowego nauczycieli. Zwraca uwagę na bogatą i aktualną bibliografię, w której wyróżnia się znacząca liczba źródeł z Portugalii. Przedstawione badania mają potencjał do wywołania konstruktywnej dyskusji oraz wdrożenia konkretnych propozycji działań praktycznych. Według recenzji prof. dr. hab. Zdzisława Wołka, monografia jest podzielona na siedem rozdziałów. Pięć z nich koncentruje się na teorii, natomiast dwa ostatnie poświęcone są analizie empirycznej przeprowadzonych badań. Rozdział szósty wyjaśnia przyjęte założenia metodologiczne oraz organizacyjne prac badawczych, a rozdział siódmy przedstawia wyniki porównawcze opinii studentów z dwóch wspomnianych krajów. Dodatkowo, książka oferuje uogólnienie wyników badań, wskazując na konkretne konkluzje, postulaty oraz zalecenia, uwzględniając przy tym krytyczną ocenę zastosowanych metod badawczych. W zakończeniu autorka kreśli normatywny obraz kształcenia zawodowego.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Autorka w swojej książce zajmuje się kluczowymi i współczesnymi zagadnieniami związanymi z kształceniem zawodowym, skupiając się na roli nauczyciela przedmiotów zawodowych. Czerpiąc z opinii studentów z Polski i Portugalii, autorstwo nie tylko dostarcza wartościowych danych, ale także inspiruje do opracowania konkretnych zaleceń dla praktyki edukacyjnej i doskonalenia zawodowego nauczycieli. Zwraca uwagę na bogatą i aktualną bibliografię, w której wyróżnia się znacząca liczba źródeł z Portugalii. Przedstawione badania mają potencjał do wywołania konstruktywnej dyskusji oraz wdrożenia konkretnych propozycji działań praktycznych. Według recenzji prof. dr. hab. Zdzisława Wołka, monografia jest podzielona na siedem rozdziałów. Pięć z nich koncentruje się na teorii, natomiast dwa ostatnie poświęcone są analizie empirycznej przeprowadzonych badań. Rozdział szósty wyjaśnia przyjęte założenia metodologiczne oraz organizacyjne prac badawczych, a rozdział siódmy przedstawia wyniki porównawcze opinii studentów z dwóch wspomnianych krajów. Dodatkowo, książka oferuje uogólnienie wyników badań, wskazując na konkretne konkluzje, postulaty oraz zalecenia, uwzględniając przy tym krytyczną ocenę zastosowanych metod badawczych. W zakończeniu autorka kreśli normatywny obraz kształcenia zawodowego.
