Książka - Nadzwyczajna usługa

DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Nadzwyczajna usługa

Nadzwyczajna usługa

DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Jeśli nie jesteś w stanie sprostać oczekiwaniom swoich klientów w zakresie doskonałej obsługi i jednocześnie optymalizować kosztów, możesz tracić na konkurencyjności. Odniesienie sukcesu w biznesie wymaga bowiem stworzenia efektywnego modelu operacyjnego, który łączy zyskowność, możliwość skalowania oraz codzienną doskonałość.

W książce "Nadzwyczajna usługa" Frances Frei, profesor z Harvard Business School, oraz Anne Morriss, przedstawiają nietypowe podejście do zarządzania firmą: konieczność podejmowania decyzji o koncentracji na wybranych obszarach działalności, kosztem innych, aby osiągnąć wybitną jakość usług. Proponują, aby organizacje strategicznie wybrały swoje słabości, zyskując tym samym energię do nadzwyczajnych osiągnięć w innych dziedzinach.

Zdaniem autorek kluczem do nadzwyczajnej obsługi jest przejrzystość w wyborze założeń modelu biznesowego, skoncentrowanie się nie tylko na spełnianiu wymagań klienta, ale również na stworzeniu środowiska, w którym każdy pracownik jest zdolny świadczyć usługi najwyższej jakości bez nadmiernego wysiłku. Aby to osiągnąć, organizacja musi umiejętnie dostosować swoją ofertę, strategię finansową, systemy operacyjne oraz kulturę firmową. Tylko wówczas może zapewnić sobie przewagę usługową na rynku.

Książka oferuje nowe spojrzenie na zarządzanie usługami, podkreślając znaczenie dokonywania strategicznych wyborów w czterech kluczowych aspektach: rozumienie doskonałości przez klientów, mechanizmy finansowania tej doskonałości, przygotowanie pracowników do ciągłego świadczenia usług najwyższej jakości oraz zarządzanie klientami w sposób, który poprawi ich doświadczenia. Tworząc kulturę organizacyjną, która wspiera podejmowanie właściwych decyzji w tych dziedzinach, można osiągnąć przewagę nad konkurencją.

Frei i Morriss ilustrują swoje tezy przykładami sukcesów z różnych branż, takich jak sektor bankowy, lotnictwo, służba zdrowia czy handel detaliczny. "Nadzwyczajna usługa" to praktyczny przewodnik po wdrażaniu skutecznych strategii obsługi klienta, który inspiruje do nowego, systematycznego podejścia do tego istotnego elementu biznesu, oferując w ten sposób możliwość zwiększenia innowacyjności i zyskowności.

Frances Frei jest uznanym profesorem na Harvard Business School, specjalizującym się w zarządzaniu usługami, a Anne Morriss pełni rolę dyrektora zarządzającego w Concire Leadership Institute, gdzie wspiera liderów w przekraczaniu barier uniemożliwiających osiąganie sukcesów.

Książka wydana została przez MT Biznes w 2014 roku, ma numer ISBN 9788377467381 i liczy 248 stron w miękkiej oprawie.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

brak

nowa

brak

jak nowa

1

30.13 zł

dobry

ok
Taniej o 19.77 złCena rynkowa: 49.90 zł
  • normalne ślady użytkowania wynikające z kartkowania podczas czytania
  • brak większych uszkodzeń lub zagięć

Wysyłka w ciągu 24h + czas dostawy

brak

widoczne ślady używania

Dostępna ilość 1

Uwaga została 1 szt.

Posiadamy 1 szt.

Dostępna ilość

49.90

30.13

Jeśli nie jesteś w stanie sprostać oczekiwaniom swoich klientów w zakresie doskonałej obsługi i jednocześnie optymalizować kosztów, możesz tracić na konkurencyjności. Odniesienie sukcesu w biznesie wymaga bowiem stworzenia efektywnego modelu operacyjnego, który łączy zyskowność, możliwość skalowania oraz codzienną doskonałość.

W książce "Nadzwyczajna usługa" Frances Frei, profesor z Harvard Business School, oraz Anne Morriss, przedstawiają nietypowe podejście do zarządzania firmą: konieczność podejmowania decyzji o koncentracji na wybranych obszarach działalności, kosztem innych, aby osiągnąć wybitną jakość usług. Proponują, aby organizacje strategicznie wybrały swoje słabości, zyskując tym samym energię do nadzwyczajnych osiągnięć w innych dziedzinach.

Zdaniem autorek kluczem do nadzwyczajnej obsługi jest przejrzystość w wyborze założeń modelu biznesowego, skoncentrowanie się nie tylko na spełnianiu wymagań klienta, ale również na stworzeniu środowiska, w którym każdy pracownik jest zdolny świadczyć usługi najwyższej jakości bez nadmiernego wysiłku. Aby to osiągnąć, organizacja musi umiejętnie dostosować swoją ofertę, strategię finansową, systemy operacyjne oraz kulturę firmową. Tylko wówczas może zapewnić sobie przewagę usługową na rynku.

Książka oferuje nowe spojrzenie na zarządzanie usługami, podkreślając znaczenie dokonywania strategicznych wyborów w czterech kluczowych aspektach: rozumienie doskonałości przez klientów, mechanizmy finansowania tej doskonałości, przygotowanie pracowników do ciągłego świadczenia usług najwyższej jakości oraz zarządzanie klientami w sposób, który poprawi ich doświadczenia. Tworząc kulturę organizacyjną, która wspiera podejmowanie właściwych decyzji w tych dziedzinach, można osiągnąć przewagę nad konkurencją.

Frei i Morriss ilustrują swoje tezy przykładami sukcesów z różnych branż, takich jak sektor bankowy, lotnictwo, służba zdrowia czy handel detaliczny. "Nadzwyczajna usługa" to praktyczny przewodnik po wdrażaniu skutecznych strategii obsługi klienta, który inspiruje do nowego, systematycznego podejścia do tego istotnego elementu biznesu, oferując w ten sposób możliwość zwiększenia innowacyjności i zyskowności.

Frances Frei jest uznanym profesorem na Harvard Business School, specjalizującym się w zarządzaniu usługami, a Anne Morriss pełni rolę dyrektora zarządzającego w Concire Leadership Institute, gdzie wspiera liderów w przekraczaniu barier uniemożliwiających osiąganie sukcesów.

Książka wydana została przez MT Biznes w 2014 roku, ma numer ISBN 9788377467381 i liczy 248 stron w miękkiej oprawie.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 30.13 zł

Okładka: Miękka

Ilość stron: 248

Rok wydania: 2014

Rozmiar: 160 x 235 mm

ID: 9788377467381

Inne książki tych autorów

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

InPost Paczkomaty 24/7

InPost Paczkomaty 24/7

13.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

ORLEN Paczka

ORLEN Paczka

11.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

9.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

NAJTAŃSZA FORMA DOSTAWY

DPD Pickup Punkt Odbioru

DPD Pickup Punkt Odbioru

11.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier GLS

Kurier GLS

14.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier DPD

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier InPost

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Pocztex Kurier

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Odbiór osobisty (Dębica)

Odbiór osobisty (Dębica)

3.00 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info