Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Na szkarłatnych morzach wyd. 1
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Locke Lamora, znakomity złodziej i mistrz manipulacji, oraz jego niebezpieczny kompan Jean Tannen muszą opuścić swoje rodzinne miasto, pozostawiając za sobą jedynie wspomnienia przeszłości. Uciekając od dawnego życia, zdają sobie sprawę, że wieczna ucieczka nie jest możliwa. Ich podróż prowadzi ich w końcu do nowego celu – do najbardziej zamożnego i jednocześnie najtrudniejszego do zdobycia miejsca, miasta-państwa Tal Verarr, znanego z Wieży Grzechu.
Wieża Grzechu jest miejscem, które przyciąga wielu hazardzistów swoim prestiżem, przewyższającym inne kasyna. Dotąd nikomu nie udało się jej opuścić z nawet najmniejszym zyskiem, nie płacąc za to ogromnej ceny. Dla Locke'a takie wyzwanie stanowi wyjątkową pokusę, lecz realizacja jego sprytnego planu musi poczekać.
W Tal Verarr pojawia się inna postać, która także dostrzega niebywałe talenty Niecnych Dżentelmenów i nie zawaha się przed użyciem wszelkich środków, aby osiągnąć swoje własne cele. Locke i Jean, zanim zdołają się zorientować, zostają wciągnięci w świat piractwa – idealne zadanie dla złodziei, którzy jeszcze nie odróżniają dziobu od rufy statku.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Locke Lamora, znakomity złodziej i mistrz manipulacji, oraz jego niebezpieczny kompan Jean Tannen muszą opuścić swoje rodzinne miasto, pozostawiając za sobą jedynie wspomnienia przeszłości. Uciekając od dawnego życia, zdają sobie sprawę, że wieczna ucieczka nie jest możliwa. Ich podróż prowadzi ich w końcu do nowego celu – do najbardziej zamożnego i jednocześnie najtrudniejszego do zdobycia miejsca, miasta-państwa Tal Verarr, znanego z Wieży Grzechu.
Wieża Grzechu jest miejscem, które przyciąga wielu hazardzistów swoim prestiżem, przewyższającym inne kasyna. Dotąd nikomu nie udało się jej opuścić z nawet najmniejszym zyskiem, nie płacąc za to ogromnej ceny. Dla Locke'a takie wyzwanie stanowi wyjątkową pokusę, lecz realizacja jego sprytnego planu musi poczekać.
W Tal Verarr pojawia się inna postać, która także dostrzega niebywałe talenty Niecnych Dżentelmenów i nie zawaha się przed użyciem wszelkich środków, aby osiągnąć swoje własne cele. Locke i Jean, zanim zdołają się zorientować, zostają wciągnięci w świat piractwa – idealne zadanie dla złodziei, którzy jeszcze nie odróżniają dziobu od rufy statku.
