Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Współczesny marketing często przypomina próbę przewidzenia przyszłości bez pewnych fundamentów. Nawet najznakomitsze analizy i specjalistyczne techniki mogą zakończyć się nieprzewidywalnym wynikiem. Zamiast polegać na przestarzałych metodach i nadziei na przypadkowy sukces, lepiej sięgnąć po zaawansowane metody neuromarketingu, które wykorzystują wiedzę neurobiologiczną. Książka ta stanowi wnikliwy przewodnik po tym, jak mózg podejmuje decyzje zakupowe. Skoncentrowana na praktycznych wskazówkach, oferuje narzędzia dla specjalistów z różnych dziedzin - od marketingowców po projektantów i copywriterów.
Odkrywając ukryte motywacje klientów, publikacja ta pozwala nabyć realną przewagę konkurencyjną. Dzięki neuromarketingowi można lepiej zrozumieć oczekiwania konsumentów, a przy tym dostosować strategie marki czy optymalizować ceny. Przekonaj się, jakie strategie komunikacyjne angażują wszystkie pięć zmysłów i jak tworzyć treści skuteczne na portalach społecznościowych. Znajdź odpowiedzi na pytania dotyczące modyfikacji produktów i odkryj, jak wykorzystać lustrzane neurony do budowy relacji z klientami. Dowiedz się również, jak różne media wpływają na podświadomość odbiorców oraz jakie strategie skutecznie docierają do różnych grup demograficznych, takich jak kobiety czy seniorzy. Dzięki zawartym tu poradom, zyskasz wiedzę na temat skutecznego wprowadzania nowych produktów i minimalizowania ryzyka niepowodzenia.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Współczesny marketing często przypomina próbę przewidzenia przyszłości bez pewnych fundamentów. Nawet najznakomitsze analizy i specjalistyczne techniki mogą zakończyć się nieprzewidywalnym wynikiem. Zamiast polegać na przestarzałych metodach i nadziei na przypadkowy sukces, lepiej sięgnąć po zaawansowane metody neuromarketingu, które wykorzystują wiedzę neurobiologiczną. Książka ta stanowi wnikliwy przewodnik po tym, jak mózg podejmuje decyzje zakupowe. Skoncentrowana na praktycznych wskazówkach, oferuje narzędzia dla specjalistów z różnych dziedzin - od marketingowców po projektantów i copywriterów.
Odkrywając ukryte motywacje klientów, publikacja ta pozwala nabyć realną przewagę konkurencyjną. Dzięki neuromarketingowi można lepiej zrozumieć oczekiwania konsumentów, a przy tym dostosować strategie marki czy optymalizować ceny. Przekonaj się, jakie strategie komunikacyjne angażują wszystkie pięć zmysłów i jak tworzyć treści skuteczne na portalach społecznościowych. Znajdź odpowiedzi na pytania dotyczące modyfikacji produktów i odkryj, jak wykorzystać lustrzane neurony do budowy relacji z klientami. Dowiedz się również, jak różne media wpływają na podświadomość odbiorców oraz jakie strategie skutecznie docierają do różnych grup demograficznych, takich jak kobiety czy seniorzy. Dzięki zawartym tu poradom, zyskasz wiedzę na temat skutecznego wprowadzania nowych produktów i minimalizowania ryzyka niepowodzenia.
