Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.






Nowa
Książka nowa.





Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.





Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.





Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Motylek. Lipowo. Tom 1
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Intrygujący kryminał oferujący ciasną atmosferę małej społeczności i niewyjaśnione tajemnice z przeszłości, które nigdy nie miały ujrzeć światła dziennego.
Na ośnieżonym skraju mazurskiej wsi, zimowym rankiem, zostaje znalezione ciało zakonnicy. Początkowo wydaje się, że to nieszczęśliwy wypadek — ofiara potrącenia przez samochód. Wkrótce jednak odkryto, że było to morderstwo, a wypadek został upozorowany. Kilka dni później ginie kolejna osoba, bez żadnych widocznych powiązań między ofiarami.
Policja zaczyna działać pod presją czasu, starając się schwytać mordercę, zanim dojdzie do kolejnych zbrodni. Śledztwo szybko zaczyna odsłaniać mroczne sekrety z przeszłości zakonnicy, równocześnie odkrywając grzechy i niewielkie przewiny mieszkańców pozornie spokojnej wioski.
Opowieść łączy w sobie elementy sielskiego klimatu klasycznych kryminałów Agathy Christie. Początkowa idylla szybko przeradza się w napiętą atmosferę, pełną niepokoju i strachu. Jak liczba ofiar się zwiększa, a tajemnice się mnożą, akcja nabiera tempa. Pozornie niespokojne wątki zaczynają się łączyć, odsłaniając mroczne tajemnice skrywane przez mieszkańców mazurskiej osady. Miły, wiejski spokój ustępuje miejsca gęstej atmosferze niedomówień i lęku, a rozwijająca się intryga przyciąga czytelnika do samego finału.
Gaja Grzegorzewska
Katarzyna Puzyńska z wielką dbałością kreśli portrety zarówno głównych postaci, jak i tych drugoplanowych, a rozwijająca się intryga angażuje do samego końca. Autorka używa sprawdzonych metod znanych z prozy Christie — niemal każdy w małej społeczności jest podejrzany, każdy coś ukrywa, kluczy i kłamie, bo ma na swoim koncie mniejsze lub większe grzechy. Ważne staje się nie tylko pytanie: kto zabija?, ale także odkrywanie tajemnic kolejnych bohaterów. Debiutująca twórczyni już teraz opanowała warsztat kryminalny i posiada niewątpliwy talent do snucia intrygujących historii.
Robert Ostaszewski
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Intrygujący kryminał oferujący ciasną atmosferę małej społeczności i niewyjaśnione tajemnice z przeszłości, które nigdy nie miały ujrzeć światła dziennego.
Na ośnieżonym skraju mazurskiej wsi, zimowym rankiem, zostaje znalezione ciało zakonnicy. Początkowo wydaje się, że to nieszczęśliwy wypadek — ofiara potrącenia przez samochód. Wkrótce jednak odkryto, że było to morderstwo, a wypadek został upozorowany. Kilka dni później ginie kolejna osoba, bez żadnych widocznych powiązań między ofiarami.
Policja zaczyna działać pod presją czasu, starając się schwytać mordercę, zanim dojdzie do kolejnych zbrodni. Śledztwo szybko zaczyna odsłaniać mroczne sekrety z przeszłości zakonnicy, równocześnie odkrywając grzechy i niewielkie przewiny mieszkańców pozornie spokojnej wioski.
Opowieść łączy w sobie elementy sielskiego klimatu klasycznych kryminałów Agathy Christie. Początkowa idylla szybko przeradza się w napiętą atmosferę, pełną niepokoju i strachu. Jak liczba ofiar się zwiększa, a tajemnice się mnożą, akcja nabiera tempa. Pozornie niespokojne wątki zaczynają się łączyć, odsłaniając mroczne tajemnice skrywane przez mieszkańców mazurskiej osady. Miły, wiejski spokój ustępuje miejsca gęstej atmosferze niedomówień i lęku, a rozwijająca się intryga przyciąga czytelnika do samego finału.
Gaja Grzegorzewska
Katarzyna Puzyńska z wielką dbałością kreśli portrety zarówno głównych postaci, jak i tych drugoplanowych, a rozwijająca się intryga angażuje do samego końca. Autorka używa sprawdzonych metod znanych z prozy Christie — niemal każdy w małej społeczności jest podejrzany, każdy coś ukrywa, kluczy i kłamie, bo ma na swoim koncie mniejsze lub większe grzechy. Ważne staje się nie tylko pytanie: kto zabija?, ale także odkrywanie tajemnic kolejnych bohaterów. Debiutująca twórczyni już teraz opanowała warsztat kryminalny i posiada niewątpliwy talent do snucia intrygujących historii.
Robert Ostaszewski