Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Monet
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Claude Monet przyszedł na świat 14 listopada 1840 roku. "Jestem Paryżaninem z Paryża", mówił o sobie. Droga do sławy była jak XIX-wieczne uliczki stolicy Francji - brukowana i wyboista. Monet nie szedł nią sam, wraz z Pissarrem, Renoirem, Sisleyem i Bazillem przecierał szlaki. Tworzył nie tylko obrazy, ale również nowy nurt, który sprzeciwił się Salonowi i przyjętym przezeń konwencjom. Dzięki Monetowi w malarstwie powstała nowa jakość. Jego wizja świata zmieniła sposób patrzenia na sztukę i artystę. Z jego impresji narodził się impresjonizm. Monet rozumiał i ukazywał świat w sposób niebanalny, tak też opowiada o nim Pascal Bonafoux: to podróż do czasów, w których żył i tworzył Monet, to historia wielkiego człowieka, jego przyjaźni i miłości, to opowieść o poszukiwaniu siebie poprzez malarstwo. To również historia Paryża i pasjonującego życia artystów epoki.
Monet to tylko oko, ale, mój Boże, co za oko!
Paul Cezanne
U Moneta światło służy w ostatecznym rozrachunku do zmiany samej istoty przedmiotów, które stają się przezroczyste, jak gdyby oświetlone od wewnątrz.
Gustave Geffroy
Biografia artysty jest biografią artystyczną - mawiał André Malraux. Pascal Bonafoux doskonale zapamiętał tę lekcję!
Lire
Pozwala usłyszeć echo epoki.
Le Magazine littéraire
Dzięki bogatej korespondencji autor zaludnia opowieść licznymi postaciami mistrzów - Armand Gautier, Eug?ne Boudin czy Johan Jongkind - oraz towarzyszy, z którymi Monet prowadził inspirujący dialog: Bazille, Renoir, Courbet, a nawet Manet. Śledząc losy malarza, obserwujemy rewolucję w świecie sztuki końca XIX wieku. Cytowane artykuły prasowe pokazują również ewolucję krytyki, od początkowego odrzucenia, poprzez komentarz Louisa Leroya, podsumowujący wystawę w 1874 roku, który doprowadził do powstania terminu .impresjonizm, aż po późniejsze sukcesy.
Evénement
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Claude Monet przyszedł na świat 14 listopada 1840 roku. "Jestem Paryżaninem z Paryża", mówił o sobie. Droga do sławy była jak XIX-wieczne uliczki stolicy Francji - brukowana i wyboista. Monet nie szedł nią sam, wraz z Pissarrem, Renoirem, Sisleyem i Bazillem przecierał szlaki. Tworzył nie tylko obrazy, ale również nowy nurt, który sprzeciwił się Salonowi i przyjętym przezeń konwencjom. Dzięki Monetowi w malarstwie powstała nowa jakość. Jego wizja świata zmieniła sposób patrzenia na sztukę i artystę. Z jego impresji narodził się impresjonizm. Monet rozumiał i ukazywał świat w sposób niebanalny, tak też opowiada o nim Pascal Bonafoux: to podróż do czasów, w których żył i tworzył Monet, to historia wielkiego człowieka, jego przyjaźni i miłości, to opowieść o poszukiwaniu siebie poprzez malarstwo. To również historia Paryża i pasjonującego życia artystów epoki.
Monet to tylko oko, ale, mój Boże, co za oko!
Paul Cezanne
U Moneta światło służy w ostatecznym rozrachunku do zmiany samej istoty przedmiotów, które stają się przezroczyste, jak gdyby oświetlone od wewnątrz.
Gustave Geffroy
Biografia artysty jest biografią artystyczną - mawiał André Malraux. Pascal Bonafoux doskonale zapamiętał tę lekcję!
Lire
Pozwala usłyszeć echo epoki.
Le Magazine littéraire
Dzięki bogatej korespondencji autor zaludnia opowieść licznymi postaciami mistrzów - Armand Gautier, Eug?ne Boudin czy Johan Jongkind - oraz towarzyszy, z którymi Monet prowadził inspirujący dialog: Bazille, Renoir, Courbet, a nawet Manet. Śledząc losy malarza, obserwujemy rewolucję w świecie sztuki końca XIX wieku. Cytowane artykuły prasowe pokazują również ewolucję krytyki, od początkowego odrzucenia, poprzez komentarz Louisa Leroya, podsumowujący wystawę w 1874 roku, który doprowadził do powstania terminu .impresjonizm, aż po późniejsze sukcesy.
Evénement