Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Mój język polski. Ćwiczenia z gramatyki... cz.2
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
"Mój język polski. Ćwiczenia z gramatyki dla dzieci z zaburzeniami komunikacji językowej. Część 2" stanowi niewątpliwie cenną pomoc dla logopedów, terapeutów, nauczycieli zarówno w szkołach specjalnych, jak i masowych, a także dla rodziców i opiekunów. Publikacja ta została stworzona z myślą o dzieciach, które zmagają się z trudnościami w przyswajaniu języka, w tym z alalią, afazją, dysleksją, autyzmem oraz Zespołem Aspergera, a także o dzieciach dwujęzycznych.
Ćwiczenia zawarte w książce koncentrują się na rozwijaniu różnych kompetencji językowych. Dzieci mają okazję doskonalić swoje umiejętności słuchania i powtarzania, zrozumienia, mówienia, a także czytania i pisania. Starannie zaprojektowana i logicznie zorganizowana struktura zadań wspiera uczniów w opanowaniu zasad gramatyki polskiej.
Książka przewiduje stopniowe zwiększanie poziomu trudności, zaczynając od etapu przedszkolnego (omawianego w części 1), a kończąc na etapie wczesnoszkolnym, obejmującym części od 2 do 5. Dzięki temu dzieci mogą systematycznie rozwijać swoje umiejętności językowe, przystosowując materiał do swoich indywidualnych potrzeb i tempa nauki.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
"Mój język polski. Ćwiczenia z gramatyki dla dzieci z zaburzeniami komunikacji językowej. Część 2" stanowi niewątpliwie cenną pomoc dla logopedów, terapeutów, nauczycieli zarówno w szkołach specjalnych, jak i masowych, a także dla rodziców i opiekunów. Publikacja ta została stworzona z myślą o dzieciach, które zmagają się z trudnościami w przyswajaniu języka, w tym z alalią, afazją, dysleksją, autyzmem oraz Zespołem Aspergera, a także o dzieciach dwujęzycznych.
Ćwiczenia zawarte w książce koncentrują się na rozwijaniu różnych kompetencji językowych. Dzieci mają okazję doskonalić swoje umiejętności słuchania i powtarzania, zrozumienia, mówienia, a także czytania i pisania. Starannie zaprojektowana i logicznie zorganizowana struktura zadań wspiera uczniów w opanowaniu zasad gramatyki polskiej.
Książka przewiduje stopniowe zwiększanie poziomu trudności, zaczynając od etapu przedszkolnego (omawianego w części 1), a kończąc na etapie wczesnoszkolnym, obejmującym części od 2 do 5. Dzięki temu dzieci mogą systematycznie rozwijać swoje umiejętności językowe, przystosowując materiał do swoich indywidualnych potrzeb i tempa nauki.
