Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Moc jest w nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka "Moc jest w nas. Bajki terapeutyczne dla dzieci i ich rodziców" została stworzona, aby wspierać rodziców, nauczycieli oraz terapeutów w prowadzeniu rozmów z dziećmi o ich codziennych trudnościach. Bajki terapeutyczne mogą stanowić doskonały punkt wyjścia do dyskusji o sposobach radzenia sobie z problemami, a także umożliwić opiekunom lepsze zrozumienie dziecięcych wyzwań. Choć żyjemy z dziećmi w tym samym świecie, często trudno nam pochylić się nad ich problemami, które wydają się nam nieistotne. Kamila Zdanowicz-Kucharczyk i autorki bajek chcą skierować uwagę czytelnika na świat dzieci i zachęcić go do roli bajkoterapeuty dla swojego dziecka. W książce znajdziemy bajki napisane pod kierunkiem autorki przez nauczycielki i mamy, które kochają swoje dzieci.
Książka jest skonstruowana tak, by dzieci mogły z niej korzystać wspólnie z rodzicami i nauczycielami. Opiekunowie, dbając o poczucie bezpieczeństwa dziecka, mogą pomóc mu zrozumieć sens opowieści oraz jej terapeutyczny wymiar, wybierając odpowiednią bajkę i wspólnie ją analizując. Dzieci mogą próbować samodzielnie czytać bajki, co stanie się dla nich zabawą i ćwiczeniem umiejętności czytelniczych, jednak pełny proces terapeutyczny wymaga obecności dorosłego. Właśnie dlatego tak ważne jest zaangażowanie rodzica lub nauczyciela w lekturę bajki terapeutycznej.
Książka zawiera również rozdziały wprowadzające w tematykę bajkoterapii, omawiające znaczenie bajek w życiu człowieka. Autorki oferują praktyczne wskazówki dotyczące stosowania bajkoterapii, warunków jej skuteczności oraz tworzenia własnych bajek. Opisują także rolę bajkoterapeuty, by zachęcić rodziców do tworzenia bajek i wzmocnić ich wiarę we własne możliwości jako najlepszych opiekunów i bajkoterapeutów swoich dzieci. Każda bajka zawiera wskazówki dotyczące odpowiednich sytuacji do jej wyboru, jej potencjalnej pomocy dla dziecka oraz sposobów kontynuowania opowieści po jej zakończeniu.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka "Moc jest w nas. Bajki terapeutyczne dla dzieci i ich rodziców" została stworzona, aby wspierać rodziców, nauczycieli oraz terapeutów w prowadzeniu rozmów z dziećmi o ich codziennych trudnościach. Bajki terapeutyczne mogą stanowić doskonały punkt wyjścia do dyskusji o sposobach radzenia sobie z problemami, a także umożliwić opiekunom lepsze zrozumienie dziecięcych wyzwań. Choć żyjemy z dziećmi w tym samym świecie, często trudno nam pochylić się nad ich problemami, które wydają się nam nieistotne. Kamila Zdanowicz-Kucharczyk i autorki bajek chcą skierować uwagę czytelnika na świat dzieci i zachęcić go do roli bajkoterapeuty dla swojego dziecka. W książce znajdziemy bajki napisane pod kierunkiem autorki przez nauczycielki i mamy, które kochają swoje dzieci.
Książka jest skonstruowana tak, by dzieci mogły z niej korzystać wspólnie z rodzicami i nauczycielami. Opiekunowie, dbając o poczucie bezpieczeństwa dziecka, mogą pomóc mu zrozumieć sens opowieści oraz jej terapeutyczny wymiar, wybierając odpowiednią bajkę i wspólnie ją analizując. Dzieci mogą próbować samodzielnie czytać bajki, co stanie się dla nich zabawą i ćwiczeniem umiejętności czytelniczych, jednak pełny proces terapeutyczny wymaga obecności dorosłego. Właśnie dlatego tak ważne jest zaangażowanie rodzica lub nauczyciela w lekturę bajki terapeutycznej.
Książka zawiera również rozdziały wprowadzające w tematykę bajkoterapii, omawiające znaczenie bajek w życiu człowieka. Autorki oferują praktyczne wskazówki dotyczące stosowania bajkoterapii, warunków jej skuteczności oraz tworzenia własnych bajek. Opisują także rolę bajkoterapeuty, by zachęcić rodziców do tworzenia bajek i wzmocnić ich wiarę we własne możliwości jako najlepszych opiekunów i bajkoterapeutów swoich dzieci. Każda bajka zawiera wskazówki dotyczące odpowiednich sytuacji do jej wyboru, jej potencjalnej pomocy dla dziecka oraz sposobów kontynuowania opowieści po jej zakończeniu.