Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Mobile dla menedżerów. Czyli jak tworzyć dobre produkty mobilne
Autorzy:
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Ta książka jest wyjątkowa, ponieważ napisał ją praktyk-menedżer, zarządzający zespołami opracowującymi aplikacje mobilne dla biznesu. Autor kieruje ją do trzech grup czytelników: menedżerów średniego szczebla spoza branży mobile, którzy dostali zadanie zrobienia przez ich firmę pierwszego kroku w świecie mobile; osób związanych ze start-upami, którzy poddani są podwójnej presji - ze strony rynku oraz inwestorów, aby mądrze zbudować swój produkt mobilny;
pracowników, którzy zdobywają doświadczenie w branży mobilnej. Z książki skorzystają także studenci, przygotowujący się do wejścia na rynek pracy z koniecznym przygotowaniem technicznym i biznesowym.
O autorze
Marcin Zaremba - Współtwórca magazynu o biznesie technologicznym "Proseed", były head of business w agencji Lovemobile (grupa o2) i szef produktów mobilnych o2, wykładowca na kierunkach związanych z biznesem internetowym (m.in na Uczelni Łazarskiego i Akademii Leona Koźmińskiego), szkoleniowiec IAB. Współtwórca i wykładowca AppAcademy.pl.
46 na liście 50 kreatywnych w polskim biznesie według magazynu Brief. Członek zarządu i współwłaściciel Senfino Software House.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Ta książka jest wyjątkowa, ponieważ napisał ją praktyk-menedżer, zarządzający zespołami opracowującymi aplikacje mobilne dla biznesu. Autor kieruje ją do trzech grup czytelników: menedżerów średniego szczebla spoza branży mobile, którzy dostali zadanie zrobienia przez ich firmę pierwszego kroku w świecie mobile; osób związanych ze start-upami, którzy poddani są podwójnej presji - ze strony rynku oraz inwestorów, aby mądrze zbudować swój produkt mobilny;
pracowników, którzy zdobywają doświadczenie w branży mobilnej. Z książki skorzystają także studenci, przygotowujący się do wejścia na rynek pracy z koniecznym przygotowaniem technicznym i biznesowym.
O autorze
Marcin Zaremba - Współtwórca magazynu o biznesie technologicznym "Proseed", były head of business w agencji Lovemobile (grupa o2) i szef produktów mobilnych o2, wykładowca na kierunkach związanych z biznesem internetowym (m.in na Uczelni Łazarskiego i Akademii Leona Koźmińskiego), szkoleniowiec IAB. Współtwórca i wykładowca AppAcademy.pl.
46 na liście 50 kreatywnych w polskim biznesie według magazynu Brief. Członek zarządu i współwłaściciel Senfino Software House.
Szczegóły
Inne wydania książki
Opinie
Inne książki tego autora
Książki z tej samej kategorii
Dostawa i płatność
Szczegóły
Cena: 2.65 zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 220
Rok wydania: 2015
Rozmiar: 140 x 215 mm
ID: 9788375615487
Autorzy: Marcin Zaremba
Wydawnictwo: Poltext
Inne wydania książki: Mobile dla menedżerów. Czyli jak tworzyć dobre produkty mobilne
2.65 zł
widoczne ślady używania
-
2.65 zł
widoczne ślady używania
Taniej o 32.26 zł 34.91 zł
Inne książki: Marcin Zaremba
119.00 zł
jak nowa
-
119.00 zł
jak nowa
2.65 zł
widoczne ślady używania
-
2.65 zł
widoczne ślady używania
Taniej o 32.26 zł 34.91 zł
Inne książki: Pozostałe książki
31.50 zł
jak nowa
-
31.50 zł
jak nowa
-
22.11 zł
widoczne ślady używania
Taniej o 6.30 zł 37.80 zł
18.90 zł
dobry
-
22.70 zł
jak nowa
-
18.90 zł
dobry
Taniej o 27.95 zł 46.85 zł
21.50 zł
jak nowa
-
21.50 zł
jak nowa
-
17.02 zł
dobry
Taniej o 47.50 zł 69.00 zł
10.42 zł
jak nowa
-
10.42 zł
jak nowa
-
8.61 zł
dobry
Taniej o 31.38 zł 41.80 zł
Agnieszka Kamińska, Rafał Kamiński, Jadwiga Hanisz, Jolanta Dymarska, Marzena Kołaczyńska, Aldona Danielewicz-Malinowska, Beata Nadarzyńska, Praca zbiorowa
6.35 zł
jak nowa
-
6.35 zł
jak nowa
Taniej o 10.80 zł 17.15 zł
28.04 zł
jak nowa
-
28.04 zł
jak nowa
Taniej o 50.96 zł 79.00 zł
Katarzyna Budna, Beata Kapela-Bagińska, Ewa Prylińska, Cecylia Ratajczak, Tomasz Zieliński, Jolanta Manthey, Jarosław Zaporowicz, Jolanta M
56.84 zł
nowa
-
56.84 zł
nowa
Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!
W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.
Dowiedz się więcejWartość nagród w tym miesiącu
850 zł
Dodaj swoją opinię
Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.
Czy chcesz zostawić tylko ocenę?
Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.
Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.
Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.
Sposoby dostawy
Płatne z góry
InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
ORLEN Paczka
11.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier GLS
14.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier InPost
14.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier DPD
14.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
DPD Pickup Punkt Odbioru
11.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Pocztex Kurier
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier GLS - kraje UE
69.00 zł
Odbiór osobisty (Dębica)
3.00 zł
Płatne przy odbiorze
Kurier GLS pobranie
23.99 zł
Sposoby płatności
Płatność z góry
Przedpłata
Zwykły przelew