InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
"Wystarczy rzucić okiem na jakakolwiek marinę w zachodniej Europie, by przekonać się, że liczba cumujących w niej motorowych jachtów jest znacznie większa niż żaglowych. Tendencja ta daje się już zauważyć również w Polsce, stąd książeczka kapitana Franciszka Habera mająca na celu nauczenie manewrowania pod silnikiem w ciągu 7 dni jest bardzo potrzebna. Wbrew opinii sceptyków, którzy patrząc przez pryzmat trudnej sztuki pływania pod żaglami, uważają, ze tydzień to zbyt mało, by opanować sztukę żeglowania na jachcie motorowym, jestem pewien, iż jest to możliwe. Wszak kierowanie łodzią motorową jest o wiele łatwiejsze niż żaglowym jachtem, co potwierdza fakt, że większość żaglowych jednostek na silniku wychodzi z portu i do niego zawija oraz włącza silnik, gdy ktoś wypadnie za burtę. Książka kapitana Franciszka Habera, dzięki nowoczesnej strukturze, jest pozycją przyjazną czytelnikowi. Jeśli dodamy bardzo dobry język, przejrzysty układ treści, jasny i przyjazny czytelnikowi tok narracji, to możemy mieć pewność, że zostanie wysoko oceniona przez motorowodniaków. A podręcznik tak doświadczonego żeglarza i motorowodniaka zarazem, jakim jest Autor, z pewnością ułatwi naukę kandydatom na motorowodniaków, a i żeglarzom się przyda."
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
"Wystarczy rzucić okiem na jakakolwiek marinę w zachodniej Europie, by przekonać się, że liczba cumujących w niej motorowych jachtów jest znacznie większa niż żaglowych. Tendencja ta daje się już zauważyć również w Polsce, stąd książeczka kapitana Franciszka Habera mająca na celu nauczenie manewrowania pod silnikiem w ciągu 7 dni jest bardzo potrzebna. Wbrew opinii sceptyków, którzy patrząc przez pryzmat trudnej sztuki pływania pod żaglami, uważają, ze tydzień to zbyt mało, by opanować sztukę żeglowania na jachcie motorowym, jestem pewien, iż jest to możliwe. Wszak kierowanie łodzią motorową jest o wiele łatwiejsze niż żaglowym jachtem, co potwierdza fakt, że większość żaglowych jednostek na silniku wychodzi z portu i do niego zawija oraz włącza silnik, gdy ktoś wypadnie za burtę. Książka kapitana Franciszka Habera, dzięki nowoczesnej strukturze, jest pozycją przyjazną czytelnikowi. Jeśli dodamy bardzo dobry język, przejrzysty układ treści, jasny i przyjazny czytelnikowi tok narracji, to możemy mieć pewność, że zostanie wysoko oceniona przez motorowodniaków. A podręcznik tak doświadczonego żeglarza i motorowodniaka zarazem, jakim jest Autor, z pewnością ułatwi naukę kandydatom na motorowodniaków, a i żeglarzom się przyda."