Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Miniatury matematyczne 57 Pole figury..
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Obserwując otoczenie, dostrzegamy różnorodne kształty. Umiejętności opisywania tych kształtów (dalej zwanych figurami) wymusza zapoznanie się z ich nazwami i przypisanie im pewnych wielkości.
Poznaliśmy już na lekcjach geometrii takie figury jak kąt, trójkąt, kwadrat, koło, kulę i wiele innych. Figurom tym ze względów czysto praktycznych przypisujemy takie wielkości jak długość, obwód, pole, objętość. Przy tej okazji kształtujemy takie ważne umiejętności jak obserwowanie i wyciąganie z obserwacji wniosków, a przede wszystkim formułowanie spostrzeżeń i logiczne myślenie. Materiał, który przedstawiamy w tej miniaturce, spełnia w pewnej mierze realizację tych celów. Obecne opracowanie poświęcone jest zagadnieniom związanym z pojęciem pola, a głównie ustalaniu pola
figury i często wyznaczaniem relacji między polami pewnych figur. Pragniemy pokazać zastosowanie pola w rozwiązywaniu ciekawych,a niekiedy pozornie trudnych zadań. Chcemy też podać przykłady zastosowania pola w ustaleniu i dowodzeniu własności figur poznanych z nauki szkolnej. Mamy nadzieję, że również forma, w jakiej przedstawione są problemy, zachęcą Was do włączenia się do rozważań zawartych w tych zadaniach.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Obserwując otoczenie, dostrzegamy różnorodne kształty. Umiejętności opisywania tych kształtów (dalej zwanych figurami) wymusza zapoznanie się z ich nazwami i przypisanie im pewnych wielkości.
Poznaliśmy już na lekcjach geometrii takie figury jak kąt, trójkąt, kwadrat, koło, kulę i wiele innych. Figurom tym ze względów czysto praktycznych przypisujemy takie wielkości jak długość, obwód, pole, objętość. Przy tej okazji kształtujemy takie ważne umiejętności jak obserwowanie i wyciąganie z obserwacji wniosków, a przede wszystkim formułowanie spostrzeżeń i logiczne myślenie. Materiał, który przedstawiamy w tej miniaturce, spełnia w pewnej mierze realizację tych celów. Obecne opracowanie poświęcone jest zagadnieniom związanym z pojęciem pola, a głównie ustalaniu pola
figury i często wyznaczaniem relacji między polami pewnych figur. Pragniemy pokazać zastosowanie pola w rozwiązywaniu ciekawych,a niekiedy pozornie trudnych zadań. Chcemy też podać przykłady zastosowania pola w ustaleniu i dowodzeniu własności figur poznanych z nauki szkolnej. Mamy nadzieję, że również forma, w jakiej przedstawione są problemy, zachęcą Was do włączenia się do rozważań zawartych w tych zadaniach.