Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Paka szkolnego bystrzaka SP 2 Gry i pomoce edu.
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Zestaw 12 różnorodnych pomocy edukacyjnych w formie atrakcyjnych zabaw i gier, które doskonalą umiejętności z zakresu czterech edukacji: polonistycznej, matematycznej, przyrodniczej i społecznej. Pomoce utrwalają i poszerzają wiedzę z różnych dziedzin, rozwijają wyobraźnię i spostrzegawczość oraz uczą myślenia przyczynowo-skutkowego. Można z nich skorzystać na lekcjach w szkole oraz podczas pracy i zabawy w domu - zarówno samodzielnie, jak i w grupach dwu-, trzy- i czteroosobowych.
Atrakcyjne rozwiązania poligraficzne: plansza z otwieranymi okienkami do nauki tabliczki mnożenia, loteryjki, kolorowe nalepki wielokrotnego użytku.
Kody QR z nagraniami lektora (m.in. polecenia, poprawne rozwiązania zadań, dodatkowe zadania do gier planszowych, informacje o planetach, zagadki rymowane o zwierzętach egzotycznych, opisy i ciekawostki przyrodnicze o zwierzętach egzotycznych, grzybach jadalnych, niejadalnych i trujących oraz dzikich ptakach, historyjki, 10 tekstów polskich legend i baśni w formie prozy rymowanej) oraz odgłosami zwierząt - razem aż 280 kodów QR.
SPIS GIER I POMOCY EDUKACYJNYCH ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W PUDEŁKU
Edukacja polonistyczna
I. ,,Teksty na wesoło" - czytanie ze zrozumieniem
II. ,,Jak to napisać?" - ortografia
III. Memory z częściami mowy
IV. Układanie zdań z wyrazów
Edukacja matematyczna
V. ,,Powrót na Ziemię" - gra planszowa
VI. ,,Kosmiczny alfabet", ,,Misja w kosmosie" - programowanie
VII. Tabliczka mnożenia z okienkami i loteryjką
VIII. Domino zegarowe
Edukacja przyrodnicza
IX. ,,Zwierzęta świata" - gra planszowa
X. ,,Dzikie ptaki" - układanka
XI. ,,Grzyby" - układanka
Edukacja społeczna
XII. ,,Polskie legendy i baśnie" - plansza z mapą Polski
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Zestaw 12 różnorodnych pomocy edukacyjnych w formie atrakcyjnych zabaw i gier, które doskonalą umiejętności z zakresu czterech edukacji: polonistycznej, matematycznej, przyrodniczej i społecznej. Pomoce utrwalają i poszerzają wiedzę z różnych dziedzin, rozwijają wyobraźnię i spostrzegawczość oraz uczą myślenia przyczynowo-skutkowego. Można z nich skorzystać na lekcjach w szkole oraz podczas pracy i zabawy w domu - zarówno samodzielnie, jak i w grupach dwu-, trzy- i czteroosobowych.
Atrakcyjne rozwiązania poligraficzne: plansza z otwieranymi okienkami do nauki tabliczki mnożenia, loteryjki, kolorowe nalepki wielokrotnego użytku.
Kody QR z nagraniami lektora (m.in. polecenia, poprawne rozwiązania zadań, dodatkowe zadania do gier planszowych, informacje o planetach, zagadki rymowane o zwierzętach egzotycznych, opisy i ciekawostki przyrodnicze o zwierzętach egzotycznych, grzybach jadalnych, niejadalnych i trujących oraz dzikich ptakach, historyjki, 10 tekstów polskich legend i baśni w formie prozy rymowanej) oraz odgłosami zwierząt - razem aż 280 kodów QR.
SPIS GIER I POMOCY EDUKACYJNYCH ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W PUDEŁKU
Edukacja polonistyczna
I. ,,Teksty na wesoło" - czytanie ze zrozumieniem
II. ,,Jak to napisać?" - ortografia
III. Memory z częściami mowy
IV. Układanie zdań z wyrazów
Edukacja matematyczna
V. ,,Powrót na Ziemię" - gra planszowa
VI. ,,Kosmiczny alfabet", ,,Misja w kosmosie" - programowanie
VII. Tabliczka mnożenia z okienkami i loteryjką
VIII. Domino zegarowe
Edukacja przyrodnicza
IX. ,,Zwierzęta świata" - gra planszowa
X. ,,Dzikie ptaki" - układanka
XI. ,,Grzyby" - układanka
Edukacja społeczna
XII. ,,Polskie legendy i baśnie" - plansza z mapą Polski