InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Sir Radża, syn znanego podróżnika i bohatera Lorda Maharadży chciałby dorównać sławnemu ojcu. Łatwo mu to nie przyjdzie, bo po pierwsze - lubi wygodne życie, a po drugie - jest tchórzem. W licznych, ale nieudanych wyprawach towarzyszy mu wierny służący Pal oraz ciekawa świata i zafascynowana podróżami Faith. Pewnego dnia Radża spotyka kartografa, a on oferuje mu starą mapę, na której widoczna jest droga do Twierdzy Redstone - opuszczonej fortecy pełnej cudów techniki. Kto dotrze do Twierdzy, ten okryje się wieczną chwałą. Nawet ojcu Radży nie udało się tego dokonać.
Radż po licznych perypetiach zdobywa netheryt, którego zażądał kartograf, i cennym minerałem płaci za mapę. Teraz troje podróżników ma przed sobą wielkie wyzwanie: chcą dotrzeć do starych fortyfikacji. Droga jest najeżona przeszkodami - rozległe bagna i gwałtowne burze, spotkanie z wiedźmami czy atak zombi - ale szczęśliwie udaje im się je pokonać.
Gdy Radż, Pal i Faith są już u celu swej wędrówki, nagle budzi się monstrum, które od lat mieszka w Twierdzy. Jak się zakończy spotkanie z trójgłowym potworem?
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Sir Radża, syn znanego podróżnika i bohatera Lorda Maharadży chciałby dorównać sławnemu ojcu. Łatwo mu to nie przyjdzie, bo po pierwsze - lubi wygodne życie, a po drugie - jest tchórzem. W licznych, ale nieudanych wyprawach towarzyszy mu wierny służący Pal oraz ciekawa świata i zafascynowana podróżami Faith. Pewnego dnia Radża spotyka kartografa, a on oferuje mu starą mapę, na której widoczna jest droga do Twierdzy Redstone - opuszczonej fortecy pełnej cudów techniki. Kto dotrze do Twierdzy, ten okryje się wieczną chwałą. Nawet ojcu Radży nie udało się tego dokonać.
Radż po licznych perypetiach zdobywa netheryt, którego zażądał kartograf, i cennym minerałem płaci za mapę. Teraz troje podróżników ma przed sobą wielkie wyzwanie: chcą dotrzeć do starych fortyfikacji. Droga jest najeżona przeszkodami - rozległe bagna i gwałtowne burze, spotkanie z wiedźmami czy atak zombi - ale szczęśliwie udaje im się je pokonać.
Gdy Radż, Pal i Faith są już u celu swej wędrówki, nagle budzi się monstrum, które od lat mieszka w Twierdzy. Jak się zakończy spotkanie z trójgłowym potworem?