Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Minecraft. Twierdza Redstone
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Sir Radża, potomek słynnego odkrywcy, Lorda Maharadży, pragnie pójść w ślady swojego ojca. Nie jest to jednak proste zadanie, gdyż życie pełne przygód kłóci się z jego upodobaniem do wygody, a i odwaga nie jest jego mocną stroną. Towarzyszą mu lojalny służący Pal oraz zafascynowana podróżami Faith. Pewnego dnia, w trakcie swojej niełatwej drogi do samodzielności, spotyka tajemniczego kartografa, który oferuje mu starodawną mapę prowadzącą do Twierdzy Redstone, pełnej niesamowitych technologii. Zdobycie tej mapy wymaga prawdziwego poświęcenia, bowiem nawet jego ojciec nie odważył się podjąć tej próby.
Po wielu trudach Radża zdobywa netheryt, minerał wymagany przez kartografa jako zapłata za mapę. Z mapą w ręku, Radża, Pal i Faith wyruszają w podróż pełną niebezpieczeństw ku starym fortyfikacjom. Na ich drodze stają rozległe bagna i burze, napotykają wiedźmy oraz zombi, ale mimo licznych przeciwności losu, nie ustępują.
W końcu, kiedy są już na skraju osiągnięcia celu, w opuszczonej Twierdzy pojawia się trzygłowy potwór – monstrum, które od lat tam przebywało. Jak zakończy się to pełne napięcia starcie?
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Sir Radża, potomek słynnego odkrywcy, Lorda Maharadży, pragnie pójść w ślady swojego ojca. Nie jest to jednak proste zadanie, gdyż życie pełne przygód kłóci się z jego upodobaniem do wygody, a i odwaga nie jest jego mocną stroną. Towarzyszą mu lojalny służący Pal oraz zafascynowana podróżami Faith. Pewnego dnia, w trakcie swojej niełatwej drogi do samodzielności, spotyka tajemniczego kartografa, który oferuje mu starodawną mapę prowadzącą do Twierdzy Redstone, pełnej niesamowitych technologii. Zdobycie tej mapy wymaga prawdziwego poświęcenia, bowiem nawet jego ojciec nie odważył się podjąć tej próby.
Po wielu trudach Radża zdobywa netheryt, minerał wymagany przez kartografa jako zapłata za mapę. Z mapą w ręku, Radża, Pal i Faith wyruszają w podróż pełną niebezpieczeństw ku starym fortyfikacjom. Na ich drodze stają rozległe bagna i burze, napotykają wiedźmy oraz zombi, ale mimo licznych przeciwności losu, nie ustępują.
W końcu, kiedy są już na skraju osiągnięcia celu, w opuszczonej Twierdzy pojawia się trzygłowy potwór – monstrum, które od lat tam przebywało. Jak zakończy się to pełne napięcia starcie?
