Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Międzypokoleniowe miejsca wspólne w literaturze...
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W dzisiejszych czasach zarówno literatura, jak i sztuka oraz media prezentują światy osób młodych i dorosłych, które mogą się wydawać zarówno harmonijne, jak i rozbieżne. Warto zastanowić się, co obie grupy mogą sobie wzajemnie zaoferować oraz jak edukacja polonistyczna może wspierać budowanie wartościowych relacji. Naszą sugestią jest wprowadzenie nowych lektur oraz świeżego spojrzenia na już znane utwory, podkreślając znaczenie dialogu międzypokoleniowego. Poszukujemy możliwości porozumienia, badając wspólne doświadczenia w relacjach między nastolatkami a dorosłymi. Staramy się zrozumieć współczesne więzi międzyludzkie, które obejmują przyjaźnie, miłości, potrzeby oraz oczekiwania, a także rozważyć znaczenie tabu. Zastanawiamy się również, jakie doświadczenia przynoszą lektury młodych czytelników dorosłym i odwrotnie. Przestrzeń, jaką tworzy szkoła, literatura i sztuka, postrzegana jest jako potencjalnie wspólna. Równocześnie, choć szukamy miejsc wspólnych między pokoleniami, zdajemy sobie sprawę z wartości, jakie niosą różnice generacyjne, które mogą stać się okazją do lepszego wzajemnego zrozumienia, nauki oraz radości ze wspólnego bycia.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W dzisiejszych czasach zarówno literatura, jak i sztuka oraz media prezentują światy osób młodych i dorosłych, które mogą się wydawać zarówno harmonijne, jak i rozbieżne. Warto zastanowić się, co obie grupy mogą sobie wzajemnie zaoferować oraz jak edukacja polonistyczna może wspierać budowanie wartościowych relacji. Naszą sugestią jest wprowadzenie nowych lektur oraz świeżego spojrzenia na już znane utwory, podkreślając znaczenie dialogu międzypokoleniowego. Poszukujemy możliwości porozumienia, badając wspólne doświadczenia w relacjach między nastolatkami a dorosłymi. Staramy się zrozumieć współczesne więzi międzyludzkie, które obejmują przyjaźnie, miłości, potrzeby oraz oczekiwania, a także rozważyć znaczenie tabu. Zastanawiamy się również, jakie doświadczenia przynoszą lektury młodych czytelników dorosłym i odwrotnie. Przestrzeń, jaką tworzy szkoła, literatura i sztuka, postrzegana jest jako potencjalnie wspólna. Równocześnie, choć szukamy miejsc wspólnych między pokoleniami, zdajemy sobie sprawę z wartości, jakie niosą różnice generacyjne, które mogą stać się okazją do lepszego wzajemnego zrozumienia, nauki oraz radości ze wspólnego bycia.
