InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Recenzowana monografia jest bardzo udaną próbą przedstawienia najistotniejszych kierunków prac nad metodami terapii logopedycznej w ujęciu teoretycznym i z punktu widzenia praktyki logopedycznej prowadzonych przez polskich logopedów. Takiej publikacji na polskim rynku wydawniczym jeszcze nie było. Od lat czekali na nią polscy logopedzi. Dzięki redaktorkom tomu, prof. Anecie Domagale i prof. Urszuli Mireckiej, udało się zebrać wybitnych badaczy i praktyków, zajmujących się różnymi aspektami terapii logopedycznej w Polsce, i zachęcić ich do napisania rozdziałów tejże monografii. Nie mam najmniejszej wątpliwości, że książka Metody terapii logopedycznej odegra niezwykle ważną rolę w nauczaniu uniwersyteckim logopedów oraz przyczyni się do wzbogacenia i uporządkowania postępowania logopedycznego na etapie prowadzenia terapii. Jest ona bowiem pod wieloma względami pionierska. Oprócz istotnego znaczenia dydaktycznego należy także podkreślić znaczenie inspirujące tej pracy. Zainteresują się nią z pewnością studenci stacjonarnych kierunków logopedycznych oraz słuchacze logopedycznych studiów podyplomowych (logopedii ogólnej, neurologopedii, oligofrenologopedii, surdologopedii, gerontologopedii, wczesnej interwencji logopedycznej). Zawiera ona także cenne informacje dla logopedów praktyków. Może być również bardzo przydatna dla wykładowców akademickich reprezentujących logopedię.
Z recenzji prof. dra hab. Stanisława Milewskiego
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Recenzowana monografia jest bardzo udaną próbą przedstawienia najistotniejszych kierunków prac nad metodami terapii logopedycznej w ujęciu teoretycznym i z punktu widzenia praktyki logopedycznej prowadzonych przez polskich logopedów. Takiej publikacji na polskim rynku wydawniczym jeszcze nie było. Od lat czekali na nią polscy logopedzi. Dzięki redaktorkom tomu, prof. Anecie Domagale i prof. Urszuli Mireckiej, udało się zebrać wybitnych badaczy i praktyków, zajmujących się różnymi aspektami terapii logopedycznej w Polsce, i zachęcić ich do napisania rozdziałów tejże monografii. Nie mam najmniejszej wątpliwości, że książka Metody terapii logopedycznej odegra niezwykle ważną rolę w nauczaniu uniwersyteckim logopedów oraz przyczyni się do wzbogacenia i uporządkowania postępowania logopedycznego na etapie prowadzenia terapii. Jest ona bowiem pod wieloma względami pionierska. Oprócz istotnego znaczenia dydaktycznego należy także podkreślić znaczenie inspirujące tej pracy. Zainteresują się nią z pewnością studenci stacjonarnych kierunków logopedycznych oraz słuchacze logopedycznych studiów podyplomowych (logopedii ogólnej, neurologopedii, oligofrenologopedii, surdologopedii, gerontologopedii, wczesnej interwencji logopedycznej). Zawiera ona także cenne informacje dla logopedów praktyków. Może być również bardzo przydatna dla wykładowców akademickich reprezentujących logopedię.
Z recenzji prof. dra hab. Stanisława Milewskiego