Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Metody i Techniki Sondażowych Badań Opinii
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Badania opinii publicznej stanowią kluczowe narzędzie dostarczające istotnych informacji dla producentów, dystrybutorów oraz polityków, co przyczynia się do rosnącego znaczenia sondaży w sferze gospodarczej. Decyzje finansowe i inwestycyjne coraz częściej bazują na wskaźnikach nastrojów zarówno producentów, jak i konsumentów. W tej książce omówiono, jak zorganizować badania sondażowe, jakie metody i techniki są w nich wykorzystywane, jakie błędy są najczęściej popełniane oraz jak ich unikać. Dodatkowo, publikacja zawiera przykłady projektowania i organizacji badań sondażowych. Książka jest skierowana do studentów zarządzania, marketingu, socjologii, psychologii społecznej, dziennikarstwa oraz profesjonalistów zajmujących się badaniami opinii publicznej.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Badania opinii publicznej stanowią kluczowe narzędzie dostarczające istotnych informacji dla producentów, dystrybutorów oraz polityków, co przyczynia się do rosnącego znaczenia sondaży w sferze gospodarczej. Decyzje finansowe i inwestycyjne coraz częściej bazują na wskaźnikach nastrojów zarówno producentów, jak i konsumentów. W tej książce omówiono, jak zorganizować badania sondażowe, jakie metody i techniki są w nich wykorzystywane, jakie błędy są najczęściej popełniane oraz jak ich unikać. Dodatkowo, publikacja zawiera przykłady projektowania i organizacji badań sondażowych. Książka jest skierowana do studentów zarządzania, marketingu, socjologii, psychologii społecznej, dziennikarstwa oraz profesjonalistów zajmujących się badaniami opinii publicznej.
