Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Metody dydaktyczne stosowane w szkole wyższej
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Tematyka, którą podejmuje autorka, posiada zarówno teoretyczne, jak i praktyczne znaczenie. Skupia się na zagadnieniach związanych z edukacją w szkołach wyższych oraz z dydaktyką tych placówek. Temat ten nabiera szczególnej ważności w kontekście dynamicznego rozwoju szkół wyższych w Polsce. Rozdział poświęcony metodom nauczania w szkołach wyższych dostarcza ciekawych informacji na temat praktycznego zastosowania różnorodnych metod przyswajania wiedzy, samodzielnego poszukiwania informacji, metod eksponujących oraz praktycznych, według koncepcji wielostronnego kształcenia opracowanego przez W. Okonia. Wartością tej analizy jest uwzględnienie nie tylko obserwacji, ale również opinii studentów na temat prowadzonych zajęć. Część empiryczna książki oferuje bogactwo informacji, przedstawionych w formie tabel, diagramów oraz licznych cytatów z wypowiedzi badanych osób. Taka forma prezentacji daje czytelnikowi zróżnicowany wgląd w rezultaty przeprowadzonych badań. Fragment recenzji prof. zw. dra hab. Stanisława Palki.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Tematyka, którą podejmuje autorka, posiada zarówno teoretyczne, jak i praktyczne znaczenie. Skupia się na zagadnieniach związanych z edukacją w szkołach wyższych oraz z dydaktyką tych placówek. Temat ten nabiera szczególnej ważności w kontekście dynamicznego rozwoju szkół wyższych w Polsce. Rozdział poświęcony metodom nauczania w szkołach wyższych dostarcza ciekawych informacji na temat praktycznego zastosowania różnorodnych metod przyswajania wiedzy, samodzielnego poszukiwania informacji, metod eksponujących oraz praktycznych, według koncepcji wielostronnego kształcenia opracowanego przez W. Okonia. Wartością tej analizy jest uwzględnienie nie tylko obserwacji, ale również opinii studentów na temat prowadzonych zajęć. Część empiryczna książki oferuje bogactwo informacji, przedstawionych w formie tabel, diagramów oraz licznych cytatów z wypowiedzi badanych osób. Taka forma prezentacji daje czytelnikowi zróżnicowany wgląd w rezultaty przeprowadzonych badań. Fragment recenzji prof. zw. dra hab. Stanisława Palki.
