InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Niniejsza książka jest zbiorem studiów, których celem jest ukazanie wieloaspektowości zjawiska mediatyzacji komunikowania politycznego. Autorzy reprezentujący różne ośrodki naukowe (Dolnośląską Szkołę Wyższą we Wrocławiu, Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu, Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, Wyższą Szkołę Bankową w Poznaniu, Uniwersytet Pedagogiczny im. KEN w Krakowie, Uniwersytet Śląski w Katowicach) dzielą się w swoich rozważaniach wynikami badań z zakresu politologii i medioznawstwa, a niejednokrotnie z pogranicza tych dwóch dyscyplin naukowych.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Niniejsza książka jest zbiorem studiów, których celem jest ukazanie wieloaspektowości zjawiska mediatyzacji komunikowania politycznego. Autorzy reprezentujący różne ośrodki naukowe (Dolnośląską Szkołę Wyższą we Wrocławiu, Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu, Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, Wyższą Szkołę Bankową w Poznaniu, Uniwersytet Pedagogiczny im. KEN w Krakowie, Uniwersytet Śląski w Katowicach) dzielą się w swoich rozważaniach wynikami badań z zakresu politologii i medioznawstwa, a niejednokrotnie z pogranicza tych dwóch dyscyplin naukowych.