Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Matematyka w otaczającym nas świecie 1. Podręcznik. Zakres podstawowy. Szkoła ponadgimnazjalna
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Założenia dotyczące kształtu systemu egzaminów końcowych są dostosowane do nowej podstawy programowej. Proces wdrażania zmian rozpoczął się od egzaminu gimnazjalnego w 2012 roku, a następnie objął maturę i sprawdzian po szkole podstawowej w 2015 roku. Egzamin z matematyki składa się z części zamkniętej oraz 2-3 zadań wymagających szczegółowego przedstawienia toku rozumowania, które oceniane są holistycznie według ogólnodostępnych kryteriów. System punktacji za zadania zamknięte i metody oceny przedstawionego toku rozumowania są transparentne i niezmienne. W szkołach kończących się maturą, po zdaniu podstawowej części egzaminu, uczniowie mogą przystąpić do testu na poziomie rozszerzonym. W podręcznikach z serii „Matematyka w otaczającym nas świecie” oraz w zbiorach zadań przygotowano zestawy zadań zamkniętych po każdym rozdziale. Podręczniki przeznaczone do Zasadniczych Szkół Zawodowych (ZSZ), Liceów Ogólnokształcących (LO) i Technikum (T) są opracowane zgodnie z tematami lekcji, co ułatwia nauczycielom wybór odpowiednich zadań do rozwijania umiejętności zgodnie z nową podstawą programową z matematyki.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Założenia dotyczące kształtu systemu egzaminów końcowych są dostosowane do nowej podstawy programowej. Proces wdrażania zmian rozpoczął się od egzaminu gimnazjalnego w 2012 roku, a następnie objął maturę i sprawdzian po szkole podstawowej w 2015 roku. Egzamin z matematyki składa się z części zamkniętej oraz 2-3 zadań wymagających szczegółowego przedstawienia toku rozumowania, które oceniane są holistycznie według ogólnodostępnych kryteriów. System punktacji za zadania zamknięte i metody oceny przedstawionego toku rozumowania są transparentne i niezmienne. W szkołach kończących się maturą, po zdaniu podstawowej części egzaminu, uczniowie mogą przystąpić do testu na poziomie rozszerzonym. W podręcznikach z serii „Matematyka w otaczającym nas świecie” oraz w zbiorach zadań przygotowano zestawy zadań zamkniętych po każdym rozdziale. Podręczniki przeznaczone do Zasadniczych Szkół Zawodowych (ZSZ), Liceów Ogólnokształcących (LO) i Technikum (T) są opracowane zgodnie z tematami lekcji, co ułatwia nauczycielom wybór odpowiednich zadań do rozwijania umiejętności zgodnie z nową podstawą programową z matematyki.
