InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Podręcznik adresowany do uczniów i słuchaczy kształcących się w zawodzie „technik hotelarstwa”. Przedstawia w praktyczny sposób podstawowe wiadomości z marketingu, a ćwiczenia przeznaczone do samodzielnego wykonania umożliwiają uczniom połączenie teorii z praktyką.
Podręcznik składa się z siedmiu rozdziałów:
– rozdział I zawiera zagadnienia dotyczące marketingu i rynku usług hotelarskich;
– rozdział II przedstawia poszczególne instrumenty marketingowe (produkt / usługa, cena, dystrybucja, promocja, personel);
– rozdział III uczy, w jaki sposób zaprojektować i przeprowadzić proste badania marketingowe w hotelu;
– rozdział IV przedstawia zagadnienia z dziedziny zarządzania marketingowego w przedsiębiorstwach hotelarskich;
– rozdział V zawiera elementy planowania działalności marketingowej oraz uczy, jak sporządzić prosty plan marketingowy;
– rozdział VI wyjaśnia zastosowanie mierników oceny działalności hotelarskiej.
Treści oparto na podstawie programowej i standardach wymagań egzaminacyjnych dla zawodu „technik hotelarstwa”.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Podręcznik adresowany do uczniów i słuchaczy kształcących się w zawodzie „technik hotelarstwa”. Przedstawia w praktyczny sposób podstawowe wiadomości z marketingu, a ćwiczenia przeznaczone do samodzielnego wykonania umożliwiają uczniom połączenie teorii z praktyką.
Podręcznik składa się z siedmiu rozdziałów:
– rozdział I zawiera zagadnienia dotyczące marketingu i rynku usług hotelarskich;
– rozdział II przedstawia poszczególne instrumenty marketingowe (produkt / usługa, cena, dystrybucja, promocja, personel);
– rozdział III uczy, w jaki sposób zaprojektować i przeprowadzić proste badania marketingowe w hotelu;
– rozdział IV przedstawia zagadnienia z dziedziny zarządzania marketingowego w przedsiębiorstwach hotelarskich;
– rozdział V zawiera elementy planowania działalności marketingowej oraz uczy, jak sporządzić prosty plan marketingowy;
– rozdział VI wyjaśnia zastosowanie mierników oceny działalności hotelarskiej.
Treści oparto na podstawie programowej i standardach wymagań egzaminacyjnych dla zawodu „technik hotelarstwa”.