Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
MARKETING SZEPTANY ZACHĘĆ LUDZI,ABY MÓWILI O TWOICH PRODUKTACH
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Zachęć klientów, aby stali się ambasadorami Twoich produktów! Dowiedz się, co sprawia, że niektóre produkty zdobywają lojalnych fanów na całym świecie. Co sprawia, że wszyscy dyskutują o konkretnym laptopie, odtwarzaczu mp3, platformie internetowej, samochodzie czy ulubionej kawiarni w Twojej okolicy? Odkryj sekrety sukcesu produktów, które podbijają rynek bez dużych nakładów na marketing, gdy tymczasem drogie kampanie reklamowe często przechodzą bez echa.
W tej książce znajdziesz skuteczne metody na promowanie produktów bez konieczności zwiększania wydatków firmowych. Naucz się, jak rozwijać nowoczesny biznes, zyskując zaufanie klientów. Odkryj, w jaki sposób wyróżnić swoją markę, by ludzie z chęcią polecali ją innym. Autorem książki jest Andy Sernovitz, specjalista w dziedzinie marketingu szeptanego, który dzielił się swoją wiedzą zarówno z największymi globalnymi markami, jak i z tysiącami małych przedsiębiorstw.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Zachęć klientów, aby stali się ambasadorami Twoich produktów! Dowiedz się, co sprawia, że niektóre produkty zdobywają lojalnych fanów na całym świecie. Co sprawia, że wszyscy dyskutują o konkretnym laptopie, odtwarzaczu mp3, platformie internetowej, samochodzie czy ulubionej kawiarni w Twojej okolicy? Odkryj sekrety sukcesu produktów, które podbijają rynek bez dużych nakładów na marketing, gdy tymczasem drogie kampanie reklamowe często przechodzą bez echa.
W tej książce znajdziesz skuteczne metody na promowanie produktów bez konieczności zwiększania wydatków firmowych. Naucz się, jak rozwijać nowoczesny biznes, zyskując zaufanie klientów. Odkryj, w jaki sposób wyróżnić swoją markę, by ludzie z chęcią polecali ją innym. Autorem książki jest Andy Sernovitz, specjalista w dziedzinie marketingu szeptanego, który dzielił się swoją wiedzą zarówno z największymi globalnymi markami, jak i z tysiącami małych przedsiębiorstw.
