Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Marketing szeptany
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Twórz niesamowite historie, które warto opowiadać: miasto, które postanowiło przyjąć nazwę firmy. Nietypowa kampania reklamowa skupiona na nietuzinkowych elementach, takich jak sitka do pisuarów. Kultowy spot, który zyskał popularność dzięki ogromnemu zapotrzebowaniu telewidzów, emitowany zupełnie za darmo. A to wszystko możliwe dzięki sprytnemu podejściu do marketingu, które nie wymaga dużych nakładów finansowych. To właśnie marketing szeptany - umiejętność promocji bez tradycyjnej reklamy.
Mark Hughes, autor tej książki, zdobył wiedzę na temat marketingu szeptanego z własnego doświadczenia. Dzięki jego innowacyjnym pomysłom oraz znajomości mechanizmów działania mediów, serwis Half.com w ciągu zaledwie trzech lat zgromadził 8 milionów użytkowników, praktycznie bez inwestowania w płatne reklamy. Magazyn "Time" uznał to za jedno z najbardziej spektakularnych osiągnięć w obszarze opinii publicznej. Firmy, które zaufały talentowi Hughesa, znacząco zyskały na rozgłosie i z małych podmiotów stały się medialnymi gigantami. Sprawdź, co Mark Hughes poleca, i zacznij realizować jego wskazówki.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Twórz niesamowite historie, które warto opowiadać: miasto, które postanowiło przyjąć nazwę firmy. Nietypowa kampania reklamowa skupiona na nietuzinkowych elementach, takich jak sitka do pisuarów. Kultowy spot, który zyskał popularność dzięki ogromnemu zapotrzebowaniu telewidzów, emitowany zupełnie za darmo. A to wszystko możliwe dzięki sprytnemu podejściu do marketingu, które nie wymaga dużych nakładów finansowych. To właśnie marketing szeptany - umiejętność promocji bez tradycyjnej reklamy.
Mark Hughes, autor tej książki, zdobył wiedzę na temat marketingu szeptanego z własnego doświadczenia. Dzięki jego innowacyjnym pomysłom oraz znajomości mechanizmów działania mediów, serwis Half.com w ciągu zaledwie trzech lat zgromadził 8 milionów użytkowników, praktycznie bez inwestowania w płatne reklamy. Magazyn "Time" uznał to za jedno z najbardziej spektakularnych osiągnięć w obszarze opinii publicznej. Firmy, które zaufały talentowi Hughesa, znacząco zyskały na rozgłosie i z małych podmiotów stały się medialnymi gigantami. Sprawdź, co Mark Hughes poleca, i zacznij realizować jego wskazówki.
