InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka stanowi kompendium wiedzy z zakresu marketingu relacji, ze szczególnym uwzględnieniem kluczowych zmian w sferze budowania i zarządzania relacjami z klientem w epoce czwartej rewolucji przemysłowej. W monografii omówiono nowoczesne metody i narzędzia komunikacji marketingowej. Dokonano konfrontacji trzech przenikających się na współczesnym rynku obszarów, jakimi są: marketing relacji, komunikacja rynkowa oraz nowe technologie. Książka skierowana jest do studentów, doktorantów i badaczy zajmujących się tematyką kształtowania długoterminowych relacji pomiędzy podmiotami rynkowymi. Jest także źródłem wiedzy o zachodzących w dobie technologii cyfrowych zmianach zachowań i oczekiwań klientów oraz nowych, innowacyjnych możliwościach prowadzenia komunikacji rynkowej, co stanowi znaczącą wartość dla praktyków.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka stanowi kompendium wiedzy z zakresu marketingu relacji, ze szczególnym uwzględnieniem kluczowych zmian w sferze budowania i zarządzania relacjami z klientem w epoce czwartej rewolucji przemysłowej. W monografii omówiono nowoczesne metody i narzędzia komunikacji marketingowej. Dokonano konfrontacji trzech przenikających się na współczesnym rynku obszarów, jakimi są: marketing relacji, komunikacja rynkowa oraz nowe technologie. Książka skierowana jest do studentów, doktorantów i badaczy zajmujących się tematyką kształtowania długoterminowych relacji pomiędzy podmiotami rynkowymi. Jest także źródłem wiedzy o zachodzących w dobie technologii cyfrowych zmianach zachowań i oczekiwań klientów oraz nowych, innowacyjnych możliwościach prowadzenia komunikacji rynkowej, co stanowi znaczącą wartość dla praktyków.