Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Marketing relacji w dobie technologii cyfrowych
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka oferuje kompleksowe spojrzenie na temat marketingu relacyjnego, kładąc nacisk na ewolucję w budowaniu i zarządzaniu relacjami z klientami w kontekście czwartej rewolucji przemysłowej. Autorzy przyglądają się nowoczesnym technikom i narzędziom wykorzystywanym w komunikacji marketingowej. Analizują również współistniejące na dzisiejszym rynku elementy: marketing relacji, komunikację rynkową oraz zaawansowane technologie. Publikacja jest przeznaczona dla studentów, doktorantów oraz badaczy zajmujących się badaniem długotrwałych relacji w środowisku rynkowym. Jednocześnie stanowi cenne źródło wiedzy dla praktyków, dostarczając informacji o zmieniających się oczekiwaniach i zachowaniach klientów w erze cyfrowej oraz innowacyjnych metodach prowadzenia komunikacji rynkowej.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka oferuje kompleksowe spojrzenie na temat marketingu relacyjnego, kładąc nacisk na ewolucję w budowaniu i zarządzaniu relacjami z klientami w kontekście czwartej rewolucji przemysłowej. Autorzy przyglądają się nowoczesnym technikom i narzędziom wykorzystywanym w komunikacji marketingowej. Analizują również współistniejące na dzisiejszym rynku elementy: marketing relacji, komunikację rynkową oraz zaawansowane technologie. Publikacja jest przeznaczona dla studentów, doktorantów oraz badaczy zajmujących się badaniem długotrwałych relacji w środowisku rynkowym. Jednocześnie stanowi cenne źródło wiedzy dla praktyków, dostarczając informacji o zmieniających się oczekiwaniach i zachowaniach klientów w erze cyfrowej oraz innowacyjnych metodach prowadzenia komunikacji rynkowej.
