Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Marketing
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Najświeższe i rozszerzone wydanie klasyki marketingu. Dzieło Philipa Kotlera, które przy współpracy z Kevinem Kellerem stało się niezastąpionym źródłem wiedzy dla menedżerów od przeszło czterech dekad, zyskało nowe życie. Ta edycja opiera się na najnowszej czternastej wersji z rynku amerykańskiego z 2011 roku. Celem zmian było stworzenie kompleksowego i aktualnego podręcznika, który uwzględnia współczesne zmiany w środowisku biznesowym oraz wyzwania wynikające z kryzysów gospodarczych. Zawiera szczegółowe omówienie nowoczesnych technik zarządzania marketingowego, dostosowanych do realiów XXI wieku. Wśród nich znajdują się strategie i plany marketingowe, analizy badawcze oraz efektywne sposoby oceny działań, a także budowanie relacji z klientami, tworzenie silnych marek i kształtowanie ofert rynkowych. Podręcznik poświęca również uwagę dostarczaniu wartości, skutecznej komunikacji oraz fundamentom trwałego rozwoju. Znajdziesz tu połączenie teorii z praktyką oraz liczne, aktualne przykłady z rzeczywistości biznesowej, które podkreślają jego praktyczne zastosowanie.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Najświeższe i rozszerzone wydanie klasyki marketingu. Dzieło Philipa Kotlera, które przy współpracy z Kevinem Kellerem stało się niezastąpionym źródłem wiedzy dla menedżerów od przeszło czterech dekad, zyskało nowe życie. Ta edycja opiera się na najnowszej czternastej wersji z rynku amerykańskiego z 2011 roku. Celem zmian było stworzenie kompleksowego i aktualnego podręcznika, który uwzględnia współczesne zmiany w środowisku biznesowym oraz wyzwania wynikające z kryzysów gospodarczych. Zawiera szczegółowe omówienie nowoczesnych technik zarządzania marketingowego, dostosowanych do realiów XXI wieku. Wśród nich znajdują się strategie i plany marketingowe, analizy badawcze oraz efektywne sposoby oceny działań, a także budowanie relacji z klientami, tworzenie silnych marek i kształtowanie ofert rynkowych. Podręcznik poświęca również uwagę dostarczaniu wartości, skutecznej komunikacji oraz fundamentom trwałego rozwoju. Znajdziesz tu połączenie teorii z praktyką oraz liczne, aktualne przykłady z rzeczywistości biznesowej, które podkreślają jego praktyczne zastosowanie.
