Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Marketing mody. Strategia i promocja
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Ta książka to wszechstronny przewodnik po fundamentalnych zasadach marketingu i brandingu, który prowadzi czytelnika przez cały proces od definiowania profilu klienta po kreowanie wyrazistej tożsamości marki. Autor krok po kroku tłumaczy kluczowe pojęcia teoretyczne i pokazuje, jak z powodzeniem zastosować je zarówno na arenie międzynarodowej, jak i w handlu detalicznym, obejmując przy tym szeroki zakres od luksusowych marek po produkcję na masową skalę. Książka dokładnie analizuje wszystkie narzędzia, jakie ma do dyspozycji współczesny marketer — od uczestnictwa w prestiżowych targach mody, przez marketing wirusowy, aż po strategie online.
Marketing i branding pełnią kluczową funkcję w dzisiejszej modzie, stanowiąc ekscytujące i inspirujące dziedziny wpływające na wiele strategicznych decyzji oraz procesy kreatywne w projektowaniu i rozwijaniu produktu. Marketing staje się pomostem między ulotną sferą mody a konkretnymi realiami biznesu. Może być rozpatrywany jako system całościowy, który wiąże cele handlowe i wartości firmy z osobistymi ideałami, pragnieniami i rzeczywistymi potrzebami konsumentów.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Ta książka to wszechstronny przewodnik po fundamentalnych zasadach marketingu i brandingu, który prowadzi czytelnika przez cały proces od definiowania profilu klienta po kreowanie wyrazistej tożsamości marki. Autor krok po kroku tłumaczy kluczowe pojęcia teoretyczne i pokazuje, jak z powodzeniem zastosować je zarówno na arenie międzynarodowej, jak i w handlu detalicznym, obejmując przy tym szeroki zakres od luksusowych marek po produkcję na masową skalę. Książka dokładnie analizuje wszystkie narzędzia, jakie ma do dyspozycji współczesny marketer — od uczestnictwa w prestiżowych targach mody, przez marketing wirusowy, aż po strategie online.
Marketing i branding pełnią kluczową funkcję w dzisiejszej modzie, stanowiąc ekscytujące i inspirujące dziedziny wpływające na wiele strategicznych decyzji oraz procesy kreatywne w projektowaniu i rozwijaniu produktu. Marketing staje się pomostem między ulotną sferą mody a konkretnymi realiami biznesu. Może być rozpatrywany jako system całościowy, który wiąże cele handlowe i wartości firmy z osobistymi ideałami, pragnieniami i rzeczywistymi potrzebami konsumentów.
