Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Marketing. Koncepcja skutecznych działań
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Nowoczesny podręcznik oferuje kompleksowe wprowadzenie do podstaw marketingu, z naciskiem na różnorodne zastosowania w różnych kontekstach rynkowych. Analizowane są kluczowe obszary, takie jak wartość klienta, zarządzanie działaniami marketingowymi, efektywność i skuteczność strategii, oraz organizacja i audyt działalności marketingowej. Materiał ten łączy wiedzę uzyskaną przez dziesięciolecia z obecnymi trendami i odkryciami. Dzięki modułowemu układowi treści, czytelnicy mogą łatwo zrozumieć i uporządkować przedstawiane zagadnienia.
Książka jest skierowana do szerokiego grona odbiorców: studentów zarówno na studiach dziennych, jak i zaocznych, uczestników programów podyplomowych i MBA, wykładowców akademickich, nauczycieli szkół średnich specjalizujących się w ekonomii, a także praktyków działających w różnych sektorach gospodarki. Podręcznik został stworzony przez doświadczonych pracowników Katedry Rynku i Marketingu Szkoły Głównej Handlowej oraz Katedry Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego, którzy współpracują z licznymi przedsiębiorstwami i mają na swoim koncie uznane publikacje, takie jak "Strategie marketingowe", "Efektywność marketingu" oraz "Koszty i efekty działań marketingowych".
Integralnym dopełnieniem podręcznika jest publikacja "MARKETING. Kluczowe pojęcia i praktyczne zastosowania", również przygotowana przez ten sam zespół autorów. Książka ta oferuje praktyczne przykłady z rynku, porady i zestawienia przydatne dla menedżerów, a także omawia zagadnienia takie jak współpraca z agencjami reklamowymi, finansowe aspekty działań marketingowych oraz wsparcie w pisaniu prac dyplomowych, które wzbogacają treść podręcznika.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Nowoczesny podręcznik oferuje kompleksowe wprowadzenie do podstaw marketingu, z naciskiem na różnorodne zastosowania w różnych kontekstach rynkowych. Analizowane są kluczowe obszary, takie jak wartość klienta, zarządzanie działaniami marketingowymi, efektywność i skuteczność strategii, oraz organizacja i audyt działalności marketingowej. Materiał ten łączy wiedzę uzyskaną przez dziesięciolecia z obecnymi trendami i odkryciami. Dzięki modułowemu układowi treści, czytelnicy mogą łatwo zrozumieć i uporządkować przedstawiane zagadnienia.
Książka jest skierowana do szerokiego grona odbiorców: studentów zarówno na studiach dziennych, jak i zaocznych, uczestników programów podyplomowych i MBA, wykładowców akademickich, nauczycieli szkół średnich specjalizujących się w ekonomii, a także praktyków działających w różnych sektorach gospodarki. Podręcznik został stworzony przez doświadczonych pracowników Katedry Rynku i Marketingu Szkoły Głównej Handlowej oraz Katedry Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego, którzy współpracują z licznymi przedsiębiorstwami i mają na swoim koncie uznane publikacje, takie jak "Strategie marketingowe", "Efektywność marketingu" oraz "Koszty i efekty działań marketingowych".
Integralnym dopełnieniem podręcznika jest publikacja "MARKETING. Kluczowe pojęcia i praktyczne zastosowania", również przygotowana przez ten sam zespół autorów. Książka ta oferuje praktyczne przykłady z rynku, porady i zestawienia przydatne dla menedżerów, a także omawia zagadnienia takie jak współpraca z agencjami reklamowymi, finansowe aspekty działań marketingowych oraz wsparcie w pisaniu prac dyplomowych, które wzbogacają treść podręcznika.
