Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Lobbing grup biznesu w Unii Europejskiej
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Seria "Europeistyka" zawiera w swojej ofercie podręczniki akademickie, monografie i przekłady kluczowych zagranicznych dzieł dotyczących badań nad Europą. Jedna z książek z tej serii szczegółowo bada naturę, genezę oraz wyjątkowe cechy grup biznesowych działających na poziomie Unii Europejskiej i w poszczególnych krajach członkowskich. Autor dokładnie przygląda się różnorodnym metodom wpływu stosowanym w kampaniach lobbingowych, zarówno tym zinstytucjonalizowanym, jak i nieformalnym, przedstawiając je poprzez konkretne przykłady. Książka oferuje także dogłębną analizę wybranych kampanii lobbingowych, co pozwala lepiej zrozumieć procesy decyzyjne na poziomie UE z punktu widzenia aktywności grup biznesowych. Ta pozycja jest skierowana nie tylko do praktyków, ale także do środowisk akademickich, będąc cennym źródłem wiedzy o świecie lobbingu.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Seria "Europeistyka" zawiera w swojej ofercie podręczniki akademickie, monografie i przekłady kluczowych zagranicznych dzieł dotyczących badań nad Europą. Jedna z książek z tej serii szczegółowo bada naturę, genezę oraz wyjątkowe cechy grup biznesowych działających na poziomie Unii Europejskiej i w poszczególnych krajach członkowskich. Autor dokładnie przygląda się różnorodnym metodom wpływu stosowanym w kampaniach lobbingowych, zarówno tym zinstytucjonalizowanym, jak i nieformalnym, przedstawiając je poprzez konkretne przykłady. Książka oferuje także dogłębną analizę wybranych kampanii lobbingowych, co pozwala lepiej zrozumieć procesy decyzyjne na poziomie UE z punktu widzenia aktywności grup biznesowych. Ta pozycja jest skierowana nie tylko do praktyków, ale także do środowisk akademickich, będąc cennym źródłem wiedzy o świecie lobbingu.
