Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Litery do kolorowania. Ćwiczenia ułatwiające poznanie alfabetu
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka została przygotowana z myślą o dzieciach, które dopiero zaczynają swoją przygodę z pisaniem i czytaniem. Dzięki zawartym ćwiczeniom najmłodsi mogą opanować umiejętność pisania zarówno dużych, jak i małych liter, a także rozwijać zdolności grafomotoryczne. Materiał wprowadza trzy typy zadań, które łączą naukę z przyjemnością i zabawą. W pierwszym etapie dzieci poznają kształty liter, zarówno dużych, jak i małych, które następnie kolorują według instrukcji. Dodatkowo odpowiadają na krótkie pytania, które nawiązują do znanych im tematów, ale są również związane z nowo wprowadzanymi literami. W drugim etapie dzieci uczą się pisać po śladzie, wykorzystując palec lub narzędzie pisarskie, zgodnie z określonym kierunkiem pisania. Ostatnie zadanie polega na identyfikacji i kolorowaniu jednej z trzech ilustracji, której nazwa rozpoczyna się od właśnie poznanej litery.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka została przygotowana z myślą o dzieciach, które dopiero zaczynają swoją przygodę z pisaniem i czytaniem. Dzięki zawartym ćwiczeniom najmłodsi mogą opanować umiejętność pisania zarówno dużych, jak i małych liter, a także rozwijać zdolności grafomotoryczne. Materiał wprowadza trzy typy zadań, które łączą naukę z przyjemnością i zabawą. W pierwszym etapie dzieci poznają kształty liter, zarówno dużych, jak i małych, które następnie kolorują według instrukcji. Dodatkowo odpowiadają na krótkie pytania, które nawiązują do znanych im tematów, ale są również związane z nowo wprowadzanymi literami. W drugim etapie dzieci uczą się pisać po śladzie, wykorzystując palec lub narzędzie pisarskie, zgodnie z określonym kierunkiem pisania. Ostatnie zadanie polega na identyfikacji i kolorowaniu jednej z trzech ilustracji, której nazwa rozpoczyna się od właśnie poznanej litery.
