Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Lekcja programowania. Najlepsze praktyki
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Opis książki Lekcja programowania - Kerninghan Brian W.. Pike Rob Twórz zgodnie z trzema zasadami stanowiącymi kanon dobrego oprogramowania Prostota - czyli kod prosty i łatwy w obsłudze Ogólność - czyli kod działający dobrze w różnych sytuacjach i adaptujący się do nowych warunków Przejrzystość - czyli kod łatwy do zrozumienia zarówno przez ludzi. jak i maszyny Czy zdarzyło Ci się kiedykolwiek… pominąć oczywisty błąd w programie i spędzić cały dzień na szukaniu go? próbować wprowadzić sensowne zmiany w programie napisanym przez kogoś innego? przepisać program od nowa. bo nie dało się go zrozumieć? Jeśli tak. w przyszłości na pewno chciałbyś tego uniknąć! Takie problemy dla zbyt wielu programistów są niestety chlebem powszednim. Dzieje się tak między innymi dlatego. że testowanie. diagnostyka. przenośność. wydajność czy styl programowania są często traktowane po macoszemu przez osoby tworzące oprogramowanie. A świat rządzony przez olbrzymie interfejsy. wciąż zmieniające się narzędzia. języki czy systemy nie sprzyja podstawowym zasadom tworzenia dobrego kodu - prostocie. ogólności i przejrzystości. Programowanie to coś więcej niż samo pisanie kodu. W książce "Lekcja programowania. Najlepsze praktyki" znajdziesz opis wszystkich zagadnień. z którymi styka się programista - od projektowania. poprzez usuwanie usterek. testowanie kodu czy poprawę jego wydajności. po problemy związane z poprawianiem oprogramowania napisanego przez innych. Wszystko zostało oparte na zaczerpniętych z realnych projektów przykładach. napisanych w językach C. C++. Java i innych. Tylko tutaj znajdziesz omówienia następujących zagadnień: Styl: pisanie kodu. który dobrze działa i przyjemnie się czyta Projektowanie: wybór algorytmów i struktur danych najlepiej nadających się do określonego zadania Interfejsy: kontrolowanie relacji między składnikami programów Usuwanie błędów: szybkie i metodyczne wyszukiwanie błędów Testowanie: zapewnianie niezawodności i poprawności oprogramowania Wydajność: maksymalizowanie szybkości działania programów Przenośność: pisanie programów. które działają wszędzie bez żadnych zmian Notacja: wybór języków i narzędzi. które pozwalają maszynie zrobić więcej Stwórz swój własny kod w najlepszym stylu!
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Opis książki Lekcja programowania - Kerninghan Brian W.. Pike Rob Twórz zgodnie z trzema zasadami stanowiącymi kanon dobrego oprogramowania Prostota - czyli kod prosty i łatwy w obsłudze Ogólność - czyli kod działający dobrze w różnych sytuacjach i adaptujący się do nowych warunków Przejrzystość - czyli kod łatwy do zrozumienia zarówno przez ludzi. jak i maszyny Czy zdarzyło Ci się kiedykolwiek… pominąć oczywisty błąd w programie i spędzić cały dzień na szukaniu go? próbować wprowadzić sensowne zmiany w programie napisanym przez kogoś innego? przepisać program od nowa. bo nie dało się go zrozumieć? Jeśli tak. w przyszłości na pewno chciałbyś tego uniknąć! Takie problemy dla zbyt wielu programistów są niestety chlebem powszednim. Dzieje się tak między innymi dlatego. że testowanie. diagnostyka. przenośność. wydajność czy styl programowania są często traktowane po macoszemu przez osoby tworzące oprogramowanie. A świat rządzony przez olbrzymie interfejsy. wciąż zmieniające się narzędzia. języki czy systemy nie sprzyja podstawowym zasadom tworzenia dobrego kodu - prostocie. ogólności i przejrzystości. Programowanie to coś więcej niż samo pisanie kodu. W książce "Lekcja programowania. Najlepsze praktyki" znajdziesz opis wszystkich zagadnień. z którymi styka się programista - od projektowania. poprzez usuwanie usterek. testowanie kodu czy poprawę jego wydajności. po problemy związane z poprawianiem oprogramowania napisanego przez innych. Wszystko zostało oparte na zaczerpniętych z realnych projektów przykładach. napisanych w językach C. C++. Java i innych. Tylko tutaj znajdziesz omówienia następujących zagadnień: Styl: pisanie kodu. który dobrze działa i przyjemnie się czyta Projektowanie: wybór algorytmów i struktur danych najlepiej nadających się do określonego zadania Interfejsy: kontrolowanie relacji między składnikami programów Usuwanie błędów: szybkie i metodyczne wyszukiwanie błędów Testowanie: zapewnianie niezawodności i poprawności oprogramowania Wydajność: maksymalizowanie szybkości działania programów Przenośność: pisanie programów. które działają wszędzie bez żadnych zmian Notacja: wybór języków i narzędzi. które pozwalają maszynie zrobić więcej Stwórz swój własny kod w najlepszym stylu!