Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Łatwy Romantyzm na skrzypce z fortepianem
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Na kartach tej książki czytelnik znajdzie bogaty repertuar utworów muzyki klasycznej, które odzwierciedlają różnorodność kompozytorów i stylów. Kolekcja rozpoczyna się od Frédérica Chopina, którego Preludium op. 28 nr 7 zaprasza do świata melancholijnej refleksji, a znane Mazurki oraz takie pieśni jak „Hulanka” i „Życzenie” dopełniają jego wyjątkowy wkład. Felix Mendelssohn-Bartholdy proponuje nam atmosferyczne dzieła jak „Niedzielny poranek” czy „Pieśń bez słów op. 85 nr 6”, które emanują spokojem i subtelnością. Tradycję pieśni romantycznych kontynuuje Franz Schubert, oferując "Kołysankę op. 98 nr 2" oraz emocjonalną "Polną różyczkę". Carl Maria von Weber zachwyca utworami jak „Skarga pasterza” i „Zaproszenie do tańca”, które pokazują jego talent do łączenia narracji z melodyjnością. W tej samej tonacji utrzymane są także pieśni C.M. von Webera oraz „Biały kwiatek” Hermanna Procka. Z kolei Robert Schumann przenosi nas w świat scen dźwiękowych dzięki urokliwym utworom z cyklów "Sceny dziecięce" i "Kartki z albumu". A.A. Alabiew i Gaetano Donizetti wprowadzają do zbioru nutę operowych emocji z pieśniami „Słowik” i walcem z opery "Córka pułku". Nie można też pominąć wkładu Adolfa Jensa i innych kompozytorów, których dzieła takie jak „Mały bębenek” czy „Pieśń” oraz operowe walce Lortzinga dodają zbiorowi niepowtarzalnego charakteru. Utwory I. Komorowskiego i M. Krogulskiego wzbogacają tę kompilację o polskie akcenty, w tym „Kalina - pieśń” czy „Dumka podolska”. Na zakończenie czeka nas Marsz wojenny Mendelssohna-Bartholdy’ego oraz niemiecki taniec Webera, zamykające ten wyjątkowy zbiór.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Na kartach tej książki czytelnik znajdzie bogaty repertuar utworów muzyki klasycznej, które odzwierciedlają różnorodność kompozytorów i stylów. Kolekcja rozpoczyna się od Frédérica Chopina, którego Preludium op. 28 nr 7 zaprasza do świata melancholijnej refleksji, a znane Mazurki oraz takie pieśni jak „Hulanka” i „Życzenie” dopełniają jego wyjątkowy wkład. Felix Mendelssohn-Bartholdy proponuje nam atmosferyczne dzieła jak „Niedzielny poranek” czy „Pieśń bez słów op. 85 nr 6”, które emanują spokojem i subtelnością. Tradycję pieśni romantycznych kontynuuje Franz Schubert, oferując "Kołysankę op. 98 nr 2" oraz emocjonalną "Polną różyczkę". Carl Maria von Weber zachwyca utworami jak „Skarga pasterza” i „Zaproszenie do tańca”, które pokazują jego talent do łączenia narracji z melodyjnością. W tej samej tonacji utrzymane są także pieśni C.M. von Webera oraz „Biały kwiatek” Hermanna Procka. Z kolei Robert Schumann przenosi nas w świat scen dźwiękowych dzięki urokliwym utworom z cyklów "Sceny dziecięce" i "Kartki z albumu". A.A. Alabiew i Gaetano Donizetti wprowadzają do zbioru nutę operowych emocji z pieśniami „Słowik” i walcem z opery "Córka pułku". Nie można też pominąć wkładu Adolfa Jensa i innych kompozytorów, których dzieła takie jak „Mały bębenek” czy „Pieśń” oraz operowe walce Lortzinga dodają zbiorowi niepowtarzalnego charakteru. Utwory I. Komorowskiego i M. Krogulskiego wzbogacają tę kompilację o polskie akcenty, w tym „Kalina - pieśń” czy „Dumka podolska”. Na zakończenie czeka nas Marsz wojenny Mendelssohna-Bartholdy’ego oraz niemiecki taniec Webera, zamykające ten wyjątkowy zbiór.
