Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Specustawa mieszkaniowa. Przewodnik dla gmin
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W książce przedstawiono nie tylko przepisy prawne, ale także wyzwania, które mogą wystąpić podczas ich aplikacji. Specustawa mieszkaniowa umożliwia realizację inwestycji mieszkaniowych i towarzyszących, niezależnie od istnienia lub postanowień miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. Brak szczegółowych regulacji dotyczących procesu tworzenia i podejmowania uchwały lokalizacyjnej sprawia, że konieczne jest również stosowanie przepisów Prawa budowlanego. Pojawia się zatem potrzeba ustalenia, które przepisy gmina może stosować bez ryzyka interwencji organu nadzoru lub sądu. Na przykład: Czy uchwałę lokalizacyjną można przenieść tak, jak pozwolenie na budowę? Jak powinna postąpić rada gminy, gdy przepisy wskazują na wygaśnięcie uchwały? Czy uchwała musi być zgodna z wszystkimi przepisami, takimi jak miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego, czy raczej może stanowić elastyczne wytyczne, które później można zmieniać, podobnie jak decyzji o warunkach zabudowy? Autorzy przedstawiają różnorodne rozwiązania tych problemów oraz analizują ich potencjalne skutki.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W książce przedstawiono nie tylko przepisy prawne, ale także wyzwania, które mogą wystąpić podczas ich aplikacji. Specustawa mieszkaniowa umożliwia realizację inwestycji mieszkaniowych i towarzyszących, niezależnie od istnienia lub postanowień miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. Brak szczegółowych regulacji dotyczących procesu tworzenia i podejmowania uchwały lokalizacyjnej sprawia, że konieczne jest również stosowanie przepisów Prawa budowlanego. Pojawia się zatem potrzeba ustalenia, które przepisy gmina może stosować bez ryzyka interwencji organu nadzoru lub sądu. Na przykład: Czy uchwałę lokalizacyjną można przenieść tak, jak pozwolenie na budowę? Jak powinna postąpić rada gminy, gdy przepisy wskazują na wygaśnięcie uchwały? Czy uchwała musi być zgodna z wszystkimi przepisami, takimi jak miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego, czy raczej może stanowić elastyczne wytyczne, które później można zmieniać, podobnie jak decyzji o warunkach zabudowy? Autorzy przedstawiają różnorodne rozwiązania tych problemów oraz analizują ich potencjalne skutki.
