Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka stanowi całościowe opracowanie zagadnień z zakresu marketingowego zarządzania na rynku farmaceutycznym. Autorzy kompleksowo omówili w niej cechy rynku farmaceutycznego, czynniki kształtujące jego otoczenie, a także stosowane na nim instrumenty i strategie marketingowe, szczególną uwagę zwracając na takie tematy jak: - zasady i etapy tworzenia strategii marketingowych oraz charakterystyka różnych strategii marketingowych stosowanych na rynku farmaceutycznym, - strategia produktu na rynku farmaceutycznym - cykl życia leku, strategie wprowadzania go na rynek, rola opakowania, sposoby budowania pozycji marki, - tworzenie cen i marż handlowych oraz stosowanie opustów cenowych, - marketingowe zarządzanie hurtowniami i aptekami - strategia dystrybucji, rola hurtu, budowanie wizerunku apteki oraz zasady merchandisingu aptecznego, - reklama, promocja, public relations i programy lojalnościowe na rynku farmaceutycznym, nowoczesne formy komunikacji marketingowej, - badanie zachowań pacjentów - znaczenie wiedzy z neuromarketingu dla budowania skutecznych strategii i działań marketingowych. Najnowsze wydanie uwzględnia istotne zmiany prawa farmaceutycznego, takie jak zakaz reklamy aptek, ograniczenia w promocji leków oraz stałe ceny i marże na leki refundowane.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka stanowi całościowe opracowanie zagadnień z zakresu marketingowego zarządzania na rynku farmaceutycznym. Autorzy kompleksowo omówili w niej cechy rynku farmaceutycznego, czynniki kształtujące jego otoczenie, a także stosowane na nim instrumenty i strategie marketingowe, szczególną uwagę zwracając na takie tematy jak: - zasady i etapy tworzenia strategii marketingowych oraz charakterystyka różnych strategii marketingowych stosowanych na rynku farmaceutycznym, - strategia produktu na rynku farmaceutycznym - cykl życia leku, strategie wprowadzania go na rynek, rola opakowania, sposoby budowania pozycji marki, - tworzenie cen i marż handlowych oraz stosowanie opustów cenowych, - marketingowe zarządzanie hurtowniami i aptekami - strategia dystrybucji, rola hurtu, budowanie wizerunku apteki oraz zasady merchandisingu aptecznego, - reklama, promocja, public relations i programy lojalnościowe na rynku farmaceutycznym, nowoczesne formy komunikacji marketingowej, - badanie zachowań pacjentów - znaczenie wiedzy z neuromarketingu dla budowania skutecznych strategii i działań marketingowych. Najnowsze wydanie uwzględnia istotne zmiany prawa farmaceutycznego, takie jak zakaz reklamy aptek, ograniczenia w promocji leków oraz stałe ceny i marże na leki refundowane.
Szczegóły
Inne wydania książki
Opinie
Inne książki tego autora
Książki z tej samej kategorii
Dostawa i płatność
Szczegóły
Cena: 19.05 zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 288
Rok wydania: 2014
Rozmiar: 165 x 240 mm
ID: 9788326434471
Autorzy: Henryk Mruk, Bogna Pilarczyk, Małgorzata Michalik
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Inne wydania książki: Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym
19.05 zł
widoczne ślady używania
-
19.05 zł
widoczne ślady używania
Taniej o 49.95 zł 69.00 zł
Inne książki: Henryk Mruk
19.48 zł
widoczne ślady używania
-
19.48 zł
widoczne ślady używania
Taniej o 50.99 zł 70.47 zł
28.63 zł
jak nowa
-
28.63 zł
jak nowa
Taniej o 34.27 zł 62.90 zł
12.52 zł
widoczne ślady używania
-
12.52 zł
widoczne ślady używania
Taniej o 51.48 zł 64.00 zł
2.50 zł
jak nowa
-
2.50 zł
jak nowa
Taniej o 47.38 zł 49.88 zł
70.23 zł
nowa
-
70.23 zł
nowa
Taniej o 6.77 zł 77.00 zł
17.15 zł
jak nowa
-
17.15 zł
jak nowa
Taniej o 22.75 zł 39.90 zł
49.27 zł
jak nowa
-
49.27 zł
jak nowa
Inne książki: Marketing
155.33 zł
widoczne ślady używania
-
124.56 zł
dobry
-
155.33 zł
widoczne ślady używania
41.41 zł
jak nowa
-
41.41 zł
jak nowa
-
37.70 zł
dobry
-
40.29 zł
widoczne ślady używania
Taniej o 17.59 zł 59.00 zł
21.99 zł
jak nowa
-
21.99 zł
jak nowa
-
16.81 zł
widoczne ślady używania
Taniej o 37.01 zł 59.00 zł
19.81 zł
jak nowa
-
19.81 zł
jak nowa
Taniej o 19.19 zł 39.00 zł
Praca zbiorowa, Agnieszka Dudziak-Szukała, Arleta Kaźmierczak, Jose Carlos Garcia Gonzales, Małgorzata Spychała, Xavier Pascual Lopez, Małgorzata Spychała-Wawrzyniak
54.60 zł
nowa
-
11.59 zł
jak nowa
-
11.29 zł
dobry
-
54.60 zł
nowa
19.98 zł
jak nowa
-
19.98 zł
jak nowa
-
22.48 zł
dobry
Taniej o 24.92 zł 44.90 zł
21.83 zł
jak nowa
-
21.83 zł
jak nowa
Taniej o 25.17 zł 47.00 zł
Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!
W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.
Dowiedz się więcejWartość nagród w tym miesiącu
850 zł
Dodaj swoją opinię
Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.
Czy chcesz zostawić tylko ocenę?
Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.
Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.
Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.
Sposoby dostawy
Płatne z góry
InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
ORLEN Paczka
11.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier GLS
14.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier InPost
14.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier DPD
14.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
DPD Pickup Punkt Odbioru
11.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Pocztex Kurier
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier GLS - kraje UE
69.00 zł
Odbiór osobisty (Dębica)
3.00 zł
Płatne przy odbiorze
Kurier GLS pobranie
23.99 zł
Sposoby płatności
Płatność z góry
Przedpłata
Zwykły przelew