Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Marketing
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Jak skutecznie dotrzeć do klientów i przekonać ich do zakupu? Sukces Twojej firmy zależy w dużej mierze od efektywności działań marketingowych. Kluczem jest poznanie oczekiwań oraz możliwości finansowych klientów, a następnie dostarczenie im tego, czego potrzebują. Ten nieoceniony poradnik, napisany przez Briana Tracy'ego, oferuje 21 sprawdzonych strategii marketingowych, które można wdrożyć natychmiast. Tracy, ceniony za swoją analityczną jasność, dzieli się wiedzą na temat:
- Tworzenia bazy lojalnych klientów,
- Wyróżniania się na tle konkurencyjnych firm,
- Zadawania trzech kluczowych pytań przy wprowadzaniu nowych produktów lub usług,
- Wykorzystywania badań rynkowych i analiz z grup fokusowych do
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Jak skutecznie dotrzeć do klientów i przekonać ich do zakupu? Sukces Twojej firmy zależy w dużej mierze od efektywności działań marketingowych. Kluczem jest poznanie oczekiwań oraz możliwości finansowych klientów, a następnie dostarczenie im tego, czego potrzebują. Ten nieoceniony poradnik, napisany przez Briana Tracy'ego, oferuje 21 sprawdzonych strategii marketingowych, które można wdrożyć natychmiast. Tracy, ceniony za swoją analityczną jasność, dzieli się wiedzą na temat:
- Tworzenia bazy lojalnych klientów,
- Wyróżniania się na tle konkurencyjnych firm,
- Zadawania trzech kluczowych pytań przy wprowadzaniu nowych produktów lub usług,
- Wykorzystywania badań rynkowych i analiz z grup fokusowych do
