Książka - Internacjonalizacja polskich przedsiębiorstw. Historie opowiedziane z pasją

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Internacjonalizacja polskich przedsiębiorstw. Historie opowiedziane z pasją

Internacjonalizacja polskich przedsiębiorstw. Historie opowiedziane z pasją

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Globalizacja przenika wszystkie obszary naszego życia, ale często nie dostrzegamy, że napędza ją niewielka liczba firm oraz korporacji. Większość przedsiębiorstw już zawsze pozostanie skoncentrowana lokalnie, ponieważ takie podejście daje im stabilność operacyjną i obniża koszty, korzystając z tego samego języka, prawa i miejscowych instytucji. Międzynarodowa ekspansja stanowi wyjątkowe przedsięwzięcie w rozwoju firmy, ponieważ jest to proces dość rzadki i niosący ze sobą spore ryzyko. Książka porównuje umiędzynarodowienie do biegu z przeszkodami, gdzie dystans pokonywany jest etapowo. Firmy, które decydują się na taki krok, muszą zmierzyć się z trzema rodzajami barier. Pierwszą z nich jest dystans fizyczny. Choć łatwa komunikacja i dostępność internetu mogą sugerować, że odległość nie jest znaczącym problemem, prawda jest inna. Dlatego przedsiębiorstwa często preferują ekspansję do geograficznie bliskich krajów, gdzie napotykane trudności są mniej przewidywalne dla menedżerów. Drugą barierą jest różnica kulturowa, która obejmuje różne języki, zwyczaje, normy i wartości. Trzecia przeszkoda wynika z odmiennych systemów prawnych i technologicznych, co oznacza różnorodność regulacji i praktyk w poszczególnych krajach. Właściciele i menedżerowie firm wkraczający na zagraniczne rynki stają się odkrywcami na nieznanym terenie. Książka dostarcza im swoistej mapy, oferując przewodnictwo i wiedzę, jak polscy menedżerowie i ich firmy pokonują te wyzwania, oraz dostarczając cennych lekcji dla tych, którzy dopiero rozpoczynają swoją międzynarodową przygodę. Autorzy tej publikacji to akademicy związani z Akademią Leona Koźmińskiego w Warszawie oraz Uniwersytetem Ekonomicznym w Poznaniu.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Globalizacja przenika wszystkie obszary naszego życia, ale często nie dostrzegamy, że napędza ją niewielka liczba firm oraz korporacji. Większość przedsiębiorstw już zawsze pozostanie skoncentrowana lokalnie, ponieważ takie podejście daje im stabilność operacyjną i obniża koszty, korzystając z tego samego języka, prawa i miejscowych instytucji. Międzynarodowa ekspansja stanowi wyjątkowe przedsięwzięcie w rozwoju firmy, ponieważ jest to proces dość rzadki i niosący ze sobą spore ryzyko. Książka porównuje umiędzynarodowienie do biegu z przeszkodami, gdzie dystans pokonywany jest etapowo. Firmy, które decydują się na taki krok, muszą zmierzyć się z trzema rodzajami barier. Pierwszą z nich jest dystans fizyczny. Choć łatwa komunikacja i dostępność internetu mogą sugerować, że odległość nie jest znaczącym problemem, prawda jest inna. Dlatego przedsiębiorstwa często preferują ekspansję do geograficznie bliskich krajów, gdzie napotykane trudności są mniej przewidywalne dla menedżerów. Drugą barierą jest różnica kulturowa, która obejmuje różne języki, zwyczaje, normy i wartości. Trzecia przeszkoda wynika z odmiennych systemów prawnych i technologicznych, co oznacza różnorodność regulacji i praktyk w poszczególnych krajach. Właściciele i menedżerowie firm wkraczający na zagraniczne rynki stają się odkrywcami na nieznanym terenie. Książka dostarcza im swoistej mapy, oferując przewodnictwo i wiedzę, jak polscy menedżerowie i ich firmy pokonują te wyzwania, oraz dostarczając cennych lekcji dla tych, którzy dopiero rozpoczynają swoją międzynarodową przygodę. Autorzy tej publikacji to akademicy związani z Akademią Leona Koźmińskiego w Warszawie oraz Uniwersytetem Ekonomicznym w Poznaniu.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 17.82 zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 258
Rok wydania: 2020
Rozmiar: 165 × 235 mm
ID: 9788381750097

Inne książki tych autorów

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info