Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Humanistyczne wartości zarządzania w poszukiwaniu sensu menedżerskich działań
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W swojej książce autor podkreśla potrzebę transformacji podejścia do zarządzania, które nie powinno ograniczać się jedynie do maksymalizacji zysków akcjonariuszy i kadry zarządzającej. Zamiast tego, sugeruje skupienie się na wspieraniu postępu społecznego oraz poprawie jakości życia ludzi. Współczesna koncepcja racjonalności jest złożona i wielowymiarowa, co oznacza, że przedsiębiorstwa powinny uwzględniać potrzeby związane z racjonalnością społeczną, stając się przyjazne dla ludzi, społeczeństwa i środowiska. Firmy powinny budować swoją przyszłość w oparciu o kapitał ludzki, kładąc nacisk na zwiększenie partycypacji, kreatywności i przekształcanie się w organizacje uczące się, inteligentne, a także otwarte na wartości intelektualne. Działalność przedsiębiorstw musi być solidnie oparta na wiedzy i etyce oraz przyjęciu i praktycznym wdrażaniu wartości koniecznych do zrównoważonego rozwoju jednostek i społeczeństwa, utrwalając zasady humanitarnej współpracy i współżycia. W dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie firmy mogą przetrwać tylko dzięki umiejętności adaptacji i zdolności do innowacyjnego kształtowania przyszłości. Sukces osiągną jedynie te organizacje, które potrafią słuchać potrzeb otoczenia, dostrzegać nowe możliwości oraz rozwijać swój potencjał intelektualny, skutecznie reagując na wyzwania niepewnej, ale ekscytującej przyszłości.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W swojej książce autor podkreśla potrzebę transformacji podejścia do zarządzania, które nie powinno ograniczać się jedynie do maksymalizacji zysków akcjonariuszy i kadry zarządzającej. Zamiast tego, sugeruje skupienie się na wspieraniu postępu społecznego oraz poprawie jakości życia ludzi. Współczesna koncepcja racjonalności jest złożona i wielowymiarowa, co oznacza, że przedsiębiorstwa powinny uwzględniać potrzeby związane z racjonalnością społeczną, stając się przyjazne dla ludzi, społeczeństwa i środowiska. Firmy powinny budować swoją przyszłość w oparciu o kapitał ludzki, kładąc nacisk na zwiększenie partycypacji, kreatywności i przekształcanie się w organizacje uczące się, inteligentne, a także otwarte na wartości intelektualne. Działalność przedsiębiorstw musi być solidnie oparta na wiedzy i etyce oraz przyjęciu i praktycznym wdrażaniu wartości koniecznych do zrównoważonego rozwoju jednostek i społeczeństwa, utrwalając zasady humanitarnej współpracy i współżycia. W dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie firmy mogą przetrwać tylko dzięki umiejętności adaptacji i zdolności do innowacyjnego kształtowania przyszłości. Sukces osiągną jedynie te organizacje, które potrafią słuchać potrzeb otoczenia, dostrzegać nowe możliwości oraz rozwijać swój potencjał intelektualny, skutecznie reagując na wyzwania niepewnej, ale ekscytującej przyszłości.
