Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.






Nowa
Książka nowa.





Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.





Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.





Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Krytyka zbrodniczego rozumu
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Na początku XIX wieku Królewiec, niegdyś główny ośrodek intelektualnego życia Europy oświeceniowej, zmienił się w mroczne, niewielkie miasto na obrzeżach Prus. Jego ulice przez cały czas przemierzają żołnierze, prostytutki i osoby o niepewnej reputacji. W portowych tawernach wieczorami zbierają się ludzie, którzy po cichu rozmawiają w języku francuskim. To najprawdopodobniej szpiedzy, gdyż napięcie wojenne na granicach wzrasta: Napoleon już zbliża się do granic.
W międzyczasie w mieście dochodzi do serii niepokojących wydarzeń. W zaułkach swoje ofiary zaczyna zostawiać tajemniczy morderca, który układa je w dziwaczne pozycje, klęczące. Dlaczego dokonując zabójstw, stara się nawiązać do motywów religijnych? Co takiego widzi w swoich ofiarach, że ich istnienie postrzega jako zasługujące na karę? Czy to psychopata, agent działający na rzecz Francji, czy może według przesądnych mieszkańców rzeczywiście diabeł wcielony?
W samym sercu tego wszystkiego, Immanuel Kant, zajmujący się filozoficznymi rozważaniami na temat zbrodni, proponuje pruskiemu królowi dwóch ludzi mogących rozwikłać tę kryminalną zagadkę: młodego prokuratora oraz nekromantę, który jest uczniem znanego mistyka Swedenborga.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
nowa
jak nowa
2.91 zł
dobry

- normalne ślady użytkowania wynikające z kartkowania podczas czytania
- brak większych uszkodzeń lub zagięć
Wysyłka w ciągu 24h + czas dostawy
widoczne ślady używania
Na początku XIX wieku Królewiec, niegdyś główny ośrodek intelektualnego życia Europy oświeceniowej, zmienił się w mroczne, niewielkie miasto na obrzeżach Prus. Jego ulice przez cały czas przemierzają żołnierze, prostytutki i osoby o niepewnej reputacji. W portowych tawernach wieczorami zbierają się ludzie, którzy po cichu rozmawiają w języku francuskim. To najprawdopodobniej szpiedzy, gdyż napięcie wojenne na granicach wzrasta: Napoleon już zbliża się do granic.
W międzyczasie w mieście dochodzi do serii niepokojących wydarzeń. W zaułkach swoje ofiary zaczyna zostawiać tajemniczy morderca, który układa je w dziwaczne pozycje, klęczące. Dlaczego dokonując zabójstw, stara się nawiązać do motywów religijnych? Co takiego widzi w swoich ofiarach, że ich istnienie postrzega jako zasługujące na karę? Czy to psychopata, agent działający na rzecz Francji, czy może według przesądnych mieszkańców rzeczywiście diabeł wcielony?
W samym sercu tego wszystkiego, Immanuel Kant, zajmujący się filozoficznymi rozważaniami na temat zbrodni, proponuje pruskiemu królowi dwóch ludzi mogących rozwikłać tę kryminalną zagadkę: młodego prokuratora oraz nekromantę, który jest uczniem znanego mistyka Swedenborga.