InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Publikacja stanowi zbiór wykładów akademickich czołowych polskich przedstawicieli socjologii edukacji.
Autorzy dokonują oglądu i analizy najistotniejszych problemów dotyczących edukacji takich jak:
- proces nabywania kompetencji społecznych w rodzinie, grupach rówieśniczych i zmieniającym się społeczeństwie,
- rola edukacji w pomnażaniu kapitału społecznego,
- konstruowanie tożsamości jednostek i grup społecznych,
- istnienie nierówności społecznych w szkolnictwie,
- możliwość kształtowania równych szans edukacyjnych Polaków.
Publikacja ukazuje wielowymiarowe społeczne uwarunkowania edukacji, teorie umożliwiające analizę funkcjonowania szkół i innych placówek oświatowych jako instytucji społecznych, a także rolę edukacji w procesach rozwoju społeczeństwa, gospodarki i kultury.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Publikacja stanowi zbiór wykładów akademickich czołowych polskich przedstawicieli socjologii edukacji.
Autorzy dokonują oglądu i analizy najistotniejszych problemów dotyczących edukacji takich jak:
- proces nabywania kompetencji społecznych w rodzinie, grupach rówieśniczych i zmieniającym się społeczeństwie,
- rola edukacji w pomnażaniu kapitału społecznego,
- konstruowanie tożsamości jednostek i grup społecznych,
- istnienie nierówności społecznych w szkolnictwie,
- możliwość kształtowania równych szans edukacyjnych Polaków.
Publikacja ukazuje wielowymiarowe społeczne uwarunkowania edukacji, teorie umożliwiające analizę funkcjonowania szkół i innych placówek oświatowych jako instytucji społecznych, a także rolę edukacji w procesach rozwoju społeczeństwa, gospodarki i kultury.