Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa. Studia przypadków
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Studium przypadku (case study) to jedna z metod badań jakościowych, bardzo pomocna przy rozwiązywaniu problemów z zakresu zarządzania. To szczegółowy opis zazwyczaj rzeczywistego zjawiska gospodarczego, w celu sformułowania wniosków dotyczących jego przyczyn i rezultatów. Stosuje się ją jako metodę edukacji menedżerskiej, szczególnie w odniesieniu do nauczania marketingu, ponieważ pozwala skonfrontować wiedzę studentów z praktyką funkcjonowania przedsiębiorstw oraz kształtuje umiejętności analityczne i decyzyjne.Zaprezentowane w publikacji teksty studiów przypadków dotyczą problemów marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem. Każdorazowo zostały one poprzedzone teoretycznymi rozważaniami odnoszącymi się do kwestii omawianych w case study’s.Praca jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania, a także dla menedżerów przedsiębiorstw i organizacji z różnych sektorów.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Studium przypadku (case study) to jedna z metod badań jakościowych, bardzo pomocna przy rozwiązywaniu problemów z zakresu zarządzania. To szczegółowy opis zazwyczaj rzeczywistego zjawiska gospodarczego, w celu sformułowania wniosków dotyczących jego przyczyn i rezultatów. Stosuje się ją jako metodę edukacji menedżerskiej, szczególnie w odniesieniu do nauczania marketingu, ponieważ pozwala skonfrontować wiedzę studentów z praktyką funkcjonowania przedsiębiorstw oraz kształtuje umiejętności analityczne i decyzyjne.Zaprezentowane w publikacji teksty studiów przypadków dotyczą problemów marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem. Każdorazowo zostały one poprzedzone teoretycznymi rozważaniami odnoszącymi się do kwestii omawianych w case study’s.Praca jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania, a także dla menedżerów przedsiębiorstw i organizacji z różnych sektorów.
Szczegóły
Inne wydania książki
Opinie
Inne książki tego autora
Książki z tej samej kategorii
Dostawa i płatność
Szczegóły
Cena: 15.25 zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 266
Rok wydania: 2016
Rozmiar: 17 x 24 mm
ID: 9788380880788
Autorzy: Wojciech Grzegorczyk, opracowanie zbiorowe
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Inne wydania książki: Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa. Studia przypadków
15.25 zł
jak nowa
-
15.25 zł
jak nowa
Taniej o 19.65 zł 34.90 zł
Inne książki: Wojciech Grzegorczyk
43.92 zł
dobry
-
51.64 zł
jak nowa
-
43.92 zł
dobry
Taniej o 6.03 zł 49.95 zł
51.75 zł
jak nowa
-
51.75 zł
jak nowa
Taniej o 17.25 zł 69.00 zł
17.54 zł
nowa
-
17.54 zł
nowa
Taniej o 2.45 zł 19.99 zł
6.71 zł
widoczne ślady używania
-
6.71 zł
widoczne ślady używania
Taniej o 13.28 zł 19.99 zł
10.81 zł
jak nowa
-
10.81 zł
jak nowa
Taniej o 24.09 zł 34.90 zł
5.53 zł
jak nowa
-
5.53 zł
jak nowa
Taniej o 17.37 zł 22.90 zł
15.25 zł
jak nowa
-
15.25 zł
jak nowa
Taniej o 19.65 zł 34.90 zł
Inne książki: Marketing
Katarzyna Budna, Beata Kapela-Bagińska, Ewa Prylińska, Cecylia Ratajczak, Tomasz Zieliński, Jolanta Manthey, Jarosław Zaporowicz, Jolanta M, opracowanie zbiorowe
56.84 zł
nowa
-
56.84 zł
nowa
29.72 zł
dobry
-
34.20 zł
jak nowa
-
29.72 zł
dobry
-
27.13 zł
widoczne ślady używania
Taniej o 15.18 zł 44.90 zł
25.86 zł
widoczne ślady używania
-
35.61 zł
dobry
-
25.86 zł
widoczne ślady używania
Taniej o 63.14 zł 89.00 zł
42.25 zł
jak nowa
-
42.25 zł
jak nowa
-
37.70 zł
dobry
-
40.29 zł
widoczne ślady używania
Taniej o 16.75 zł 59.00 zł
19.85 zł
nowa
-
19.85 zł
nowa
41.41 zł
jak nowa
-
41.41 zł
jak nowa
Taniej o 33.59 zł 75.00 zł
9.92 zł
jak nowa
-
9.92 zł
jak nowa
Taniej o 23.58 zł 33.50 zł
Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!
W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.
Dowiedz się więcejWartość nagród w tym miesiącu
850 zł
Dodaj swoją opinię
Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.
Czy chcesz zostawić tylko ocenę?
Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.
Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.
Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.
Sposoby dostawy
Płatne z góry
InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
ORLEN Paczka
11.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier GLS
14.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier InPost
14.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier DPD
14.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
DPD Pickup Punkt Odbioru
11.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Pocztex Kurier
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier GLS - kraje UE
69.00 zł
Odbiór osobisty (Dębica)
3.00 zł
Płatne przy odbiorze
Kurier GLS pobranie
23.99 zł
Sposoby płatności
Płatność z góry
Przedpłata
Zwykły przelew