Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
KOOPERENCJA PRZEDSIĘBIORSTW CZYNNIKI SEKTOROWE I KORPORACYJNE
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka ta ma na celu zgłębianie złożonej natury relacji kooperencyjnych we współczesnej globalnej gospodarce. Kooperencja pomiędzy przedsiębiorstwami przedstawia unikalne zjawisko obejmujące różnorodne formy i poziomy współpracy. Autor przywiązuje dużą wagę do potrzeby analizy oraz podejścia krytycznego w stosunku do istniejących teorii kooperencji. Ważnym punktem jest również opracowanie innowacyjnego modelu teoretycznego, który umożliwia identyfikację i klasyfikację czynników sprzyjających nawiązywaniu takich relacji pomiędzy firmami.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka ta ma na celu zgłębianie złożonej natury relacji kooperencyjnych we współczesnej globalnej gospodarce. Kooperencja pomiędzy przedsiębiorstwami przedstawia unikalne zjawisko obejmujące różnorodne formy i poziomy współpracy. Autor przywiązuje dużą wagę do potrzeby analizy oraz podejścia krytycznego w stosunku do istniejących teorii kooperencji. Ważnym punktem jest również opracowanie innowacyjnego modelu teoretycznego, który umożliwia identyfikację i klasyfikację czynników sprzyjających nawiązywaniu takich relacji pomiędzy firmami.
